This is an example of a HTML caption with a link .

27 Nisan 2014 Pazar

19. İzmir Kitap Fuarı ile bir kitap fuarını daha geride bıraktık. Her sene şöyle bir uğrayıp bir iki kitap alan ben sonunda çok istediğim Erebos'u kitaplığıma katmış bulunmaktayım. Hatta işi biraz abartıp 3 adet Ursula Poznanski kitabını kitaplığıma katmış olabilirim. Hepsi açgözlülüğümden :3


Tabii bir de fuara gitme maceramı anlatmazsam olmaz. Bu seneki fuara pek gidesim yokken Kitap Oburları kızlarından Gizem ve Hülya'nın Pegasus standında çalışması ve yeni tur kitabımızı ellerinden alacak olmanın hevesiyle (Fotoğraftaki en üsteki kitabı tanıyabilecek misiniz bakalım? xD Sürpriz!) Perşembe günü Onur ve annemle çıktık yola. Şöyle az buçuk kenardan Ölüm Oyunları (Battle Royal) ve Efsane'yi görürüm dedim ama maalesef Efsane haricinde görünürde kitap yoktu. Yalnızca posterleri vardı. Zaten açlıktan ölüyor olduğum için diğer standlara şöyle bir göz gezdirdim. Alacağım başka bir kitap olmadığı için (bknz. Golem ve Cin'i almayı unuttum) fuardan Kıbrıs Şehitleri'ne geçip karnımızı bir güzel doyurduk.

Fuar hakkındaki düşüncelerime gelecek olursak, yine oldukça kalabalıktı. Hatta öyle insanlar gördüm ki standları soymuş gidiyordu! Nasıl taşıyacaksın anam sen onları! xD İndirim bile yoktu standlarda doğru düzgün. Yine internetten alırsanız karlı gelecektir. Bir de şu park yeri olayını nasıl çözüyor insanlar bilemedim. Zira ayaklarımız koptu! :D

Pegasus stand'ının mikkemmel kitap çantalarını gördünüz mü? Bir tane Aynı Yıldızın Altında kitabından kaptım. Bir de çıkmış ve çıkacak olan 2013-2014 kitap katalogu vardı. Şimdiden birkaç kitabı gözüme kestirdim. Fırsatını bulursam onlara da göz atacağım :3 (Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum temsili olarak şu fotoğrafa bakabilirsiniz)

Not: EREBOS böbeğim :3 *kalpçik*

17. İzmir Kitap Fuarı
18. İzmir Kitap Fuarı *Bloga yazmamışım lan*

13 yorum :

  1. Heheh tanıdım Idhun xd -fazla zekiyim .s-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asgdfsahgd xD İnsan bi 5 saniye düşünürdü!

      Sil
    2. O noktalar çok tanıdık geldi de düşünemedim .s

      Sil
    3. asdghfashgdfasghd *sürpriz yapamadı* xDD

      Sil
    4. dshhjsaj insan bari noktaları saklar cildi falan çıkarır üstünden xd

      Sil
    5. Cilt çıkınca daha çok belli oluyor ki :3 :3 :3 :3 aw çok güzel :3

      Sil
    6. İnşallah çekilişte ben kazanırım dinimiz amin xd bugün cadılar ve uyanışla parayı sıfırladımda xd

      Sil
    7. Çekiliş olmayabilir. Malum pegasus :/

      Sil
    8. Wtf ! :'( Neyse ben bu kederle kitap okumaya gidiyorum. .s Görüşürüz!

      Sil