This is an example of a HTML caption with a link .

1 Mayıs 2014 Perşembe



Bundan yaklaşık 5 yıl önce ilk olarak mangasını takip etmeye başlamıştım. Çizim detayları ve konusuyla hasta kaldığım bir çizgi romandı. Animesinin de çıkmasıyla ilk bölüme şöyle bir göz atmıştım. Aslında mangasını takip ettiğim için animesine bakma niyetinde değildim. Zaten Ganta'nın seslendirmesine sinir olduğum için ve aynı şeyleri bu kadar kısa zamanda tekrar görmüş olacağım için devam da etmemiştim. Ancak tüm düşüncem son bölümün yayınlanmasıyla değişti. Oturup 2 günde tüm animeyi izledim. Sonuç: İyi ki izlemişim! Asıl olay yukarıdaki fan-art'ı görmemle başladı. Eski laptopumda bölümlerin kayıtlı olduğunu hatırlayınca yeniden izlemeye başladım ve bunu size önermeden geçemezdim!

Tüm zamanın en azılı suçlulularının bulunduğu yer: Deadman Wonderland!


Konusundan kısaca bahsedecek olursak, Ganta sıradan bir ortaokul öğrencisidir. Bir gün tüm sınıf arkadaşları Ganta'nın gözleri önünde "Kırmızı Adam" tarafından katledilir. Ancak suç Ganta'nın üzerine kalır. Bunun üzerine sınıf arkadaşlarının katili olarak idam cezasına çarptırılır ve Deadman Wonderland'e gönderilir.


Deadman Wonderland özel bir hapisanedir ve büyük Tokyo depreminden hemen sonra kurulmuştur. Hapishane içerisinde normal mahkumlar, idam mahkumları ve özel mahkumlar bulunmaktadır. Ganta hapishaneye getirildikten sonra uzun bir süre olayın şokunu atlatamaz. Ancak Shiro'nun yardımları, Kırmızı Adam'ı hapishanede tekrar görmesi ve vücudunda meydana gelen değişimler sonucu Ganta'nın aklında bir hedef oluşur. Arkadaşlarının intikamını almak, yani Kırmızı Adam'ı öldürmek.










*Spoiler* Bol kanlı, bol aksiyonlu bir anime Deadman Wonderland! Bir kere özel suçluların bu ünvanı hak edecek gerçekten özel güçleri var ve bu nokta tüm animeyi şekillendiren en önemli kısım. Kanlarını silah olarak kullanabilmeleri. Bu da ister istemez tüm anime boyunca kan görmenize neden oluyor (* >ω<) 

Ayrıca kan demişken, izlerken göreceksiniz Crow karakteri bence kan şekillenmesindeki en en en iyisi! Animedeki halini o kadar net hatırlamıyorum ama mangasını okurken ağzımın suyunu akıtıyordu. Aynı zamanda Shiro'yu tüm anime aleminin en sayko-ponçik ٩(^ᴗ^)۶ karakteri ilan ediyorum. Başından beri onun kim olduğunu biliyor olsam da gram okuma/izleme zevkimi engellememesi harika! Demek ki o kadar sevmişim!











Başta da dediğim gibi ana karakter Ganta'nın seslendirilmesi haricinde animede sorun yoktu. Sanırım son kısımları manganın izlediği yoldan değil de yeniden yapılmıştı. Zaten sonu 2. sezon gelecekmiş gibi bitmişti ancak devamı gelmedi. Üstelik geçen yıl mangası tamamlanmasına rağmen. Yine de keyifle izlenebilecek güzel bir animeydi. Bu yüzden izlemeyen herkese tavsiye ederim :3

Son olarak açılış müziğinin nakaratı ve anime içerisinde çalan bir müzik var ki favorim! Hemen aşağıya ekliyorum! OST albümüne fırsat bulursanız göz atın derim gerçekten çok güzel :3


Not: Bu yazı bir re-write'dır. Animeyi tekrar izlemeye başladığım için blogumdaki yazının ne kadar yetersiz ve sıkıcı olduğunu farketmem üzerine el attım ve yeniden yazdım. Yayın kanalımda her ay bir anime seçip izlediğimiz gruba da ithaf ediyorum.


Categories:

12 yorum :

  1. Hemen izleme listeme aldım. Seveceğime eminim.
    Dün Kyoukai no Kanata'ya başladım, orada da kanını silah olarak kullanıyor ana karakter. Tesadüfe şaşırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin animeye göz attım. Güzelse nasıl olsa blogunda duyurursun :P kıhkıh oradan nasiplenirim.

      Sil
    2. heheh işini biliyorsun (^_^)

      Sil
  2. Yarım kalmış gibi biraz. Kyoukai no Kanata da aynı şekilde yarım kalmıs hissi yaşatmıştı. O da bir tesadüf müdür ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü yarım kaldı :D Devamını getirmediler animenin. Bu yüzden mangaya bakmalısın ^_^

      Sil
  3. Tek izleme sebebim Senji Kiyomasa idi.Gerisi saten boş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Crow diyorum başka bir şey demiyorum ben de :D

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  4. İzleyecek o kadar animem oldu ki listeme eklesem bile sıra ne zamana gelir bilmiyorum ama tuttum bu animeyi izlediğim ilk anda yorumum'un altına bir yorum daha ekleyeceğim süper bir şeye benziyor Akame ga kill'den sonra güzel gidecek gibi izleme listesinde öne mi alsam acaba -.- :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe :3 Şimdiden iyi seyirler.

      Sil
    2. Tek kelimeyle:İNANILMAZDI. Sadece nasıl bir şey olduğunu görmek için bir bölümüne bakmıştım daha listeme bile eklememiştim oysa ki,Fark etmeden kendimi bir sonraki bölüme geçerken buldum ve bir sonraki ve bir sonraki,derken anime bitti ve ben bitirdiğimle kaldım kesinlikle ikinci bir sezon falan yapmalılar yoksa kendimi tutamayıp mangasını almaya gidebilirim.

      Sil
    3. Beğenmene çok sevindimmmm :3 2. sezon gelsin ben de başka bir şey istemiyorum :/

      Sil