This is an example of a HTML caption with a link .

7 Mayıs 2014 Çarşamba


BİR KIZ İKİ ERKEK VE BİR AŞK ÜÇGENİNİN ATEŞLİ HİKAYESİ...

Kötü Çocuklar -Soluk Soluğa-
Down to you (The Bad Boys #1)
M. Leighton
Optimum
Erotik

Bir kız, iki erkek ve bir aşk üçgeninin ateşli hikayesi 


Olivia Townsend özel biri değildir. Okul ücretini çıkarmak için çalışan, babasının işlerini yürütmesine yardım eden sıradan bir kızdır. Babasını terk edecek ikinci kadın olmamaya kararlıdır, kendi hayatını askıya alması gerekse bile… Olivia için, yapması gereken şeyler bellidir. Fakat, Cash ve Nash Davenport ile tanıştıktan sonra her şey karmaşık hale gelir. Onlar kardeştir. Hem de ikiz. Cash, onun bir erkekte istediği her şeye sahiptir. Tehlikeli ve ne olursa olsun onu yatağa atmayı isteyen seksi, kötü bir erkektir. Olivia'yı baştan çıkarır ve tek bir öpücükle, kötü olduğunu unutturur. Nash, onun bir erkekte ihtiyaç duyduğu her şeydir. Başarılı, sorumluluk sahibi ve son derece tutkulu bir erkektir. Ama o, Liz'in zengin ve güzel kuzeni Marissa ile birliktedir. Yine de bu, Olivia'nın ona baktığında erimesini durdurmaz. Tek bir dokunuşla, neden asla birlikte olamayacaklarını unutturur. Olivia, onların bir şey sakladığını öğrenince, siyah beyaz olan her şey grileşir. Olabildiğince hızlı bir şekilde kaçmasını gerektiren bir şey… Ama kaçmak için çok geçtir. Olivia artık olayların içindedir. Ve aşıktır. İkisine de. İki kardeş de Olivia'nin kalbini titretir. İki kardeş de Olivia'yı heyecanlandırır. Olivia ikisini de ister. Ve onlar da Olivia'yı. Peki, Olivia nasıl bir seçim yapacak?

Yine Optimum Kitap'tan çıkan Gabriel'in Cehennem'ini saymazsak -tam olarak erotik sayılmaz o kitap- Kitap Oburları olarak ilk erotik türündeki kitap incelediğimiz blog turumuza hoşgeldiniz :3

Gerek kurgusu gerek karakterleriyle beni şok eden Kötü Çocuklar -Soluk Soluğa- 3 kitaplık serinin ilk kitabıdır. 

Olivia en iyi arkadaşının bekarlığa veda gecesinde çağrılan striptizciyi soymak için görevlendirilmiş kişidir. Bu durumdan inanılmaz rahatsız olsa da kapı çaldığında heyecanla geleni karşılamaya gider ve tabii ki karşısındaki adamı görünce nefesi kesilir. Gelen kişinin striptizci olduğunu sanarak soymaya kalkarken bu kişinin göğsündeki seksi dövmesiyle bar sahibi yani kötü çocuğumuz Cash olduğu ortaya çıkar. Heyecanlı tesadüflerimiz bununla sınırlı değildir.


Ertesi gün beraber yaşadıkları kuzeninin mutfağında oturan ve sevgilisi olduğu her halinden belli olan takım elbiseli bir adam görür. Dikkatli bakınca onun striptizci sanarak soymaya kalktığı kişi, yani Cash olduğunu fark eder. Tam ağzına geleni saymak üzereyken bu kişinin Cash değil onun ikiz kardeşi yakışıklı, başarılı, stajyer avukat Nash olduğunu öğrenir. Bu heyecanlı tesadüflerin sonunun hiç gelmediği, bomba gibi bir kitaba hazır mısınız?


Kitap dikkatli okuyana "Ben demiştim." dikkatsiz okuyana "Hass!! Nasıl lan!" nidaları attıracak arkadaş! İşte o kadar! Konusu çok çok çok güzel. Yazarın hayalgücüne hayran kaldım. Bu tarz kitaplar daha sık yazılmalı ve okumalıyım. Kitabımızda bir sır var ve bu sırrı öğrendiğinizde kitabın ne kadar güzel olduğunu anlayacaksınız. Ancak! Benim tek bi sorunum var. Kitap hem kızın hem de ikizlerin gözünden anlatılmış ve yazar erkeklerin bakış açısından anlatırken çok zayıf kalmış. Tek hayal kırıklığım bu oldu. Sanırım biraz fazla beklentim vardı. Bu yüzden sizler bunu bilerek okuyun ve keyfini çıkarın :3

Obur Kızlarından Elenda'nın tercihi: Benim tuzum kuru olduğundan Cash'i seçerdim xD  Kim ultra yakışıklı bir bad boy'a hayır diyebilir ki?

7 Mayıs | mirielenda.blogspot.com | Çekiliş
8 Mayıs | sssuigenerisss.blogspot.com  - Ön Okuma
9 Mayıs | raflarinarasindan.blogspot.com - Yazar Tanıtımı
10 Mayıs | segesegese.blogspot.com  - Alıntılar
11 Mayıs | thcodex.blogspot.com - Bunları Biliyor Musunuz?



Şimdi gelelim turun en heyecanlı kısmı olan çekilişe :3 Optimum Kitap'ın desteğiyle tam 2 kişiye Cash ve Nash bebeğimizi hediye ediyoruz! (Şaka şaka :P Yalnızca kitabı!) Kazanmak için aşağıda ne yapmanız gerektiği yazıyor. Hepinize bol şans :3



a Rafflecopter giveaway

Kazananlar
Ece Dereci
Buket Ersayoğlu

38 yorum :

  1. Herkese bol şans,en çok da kendime :))

    YanıtlaSil
  2. Umarım kazanırım uzun süredir bekliyorum bu kitabı :)

    YanıtlaSil
  3. umarım ben kazanırım :D

    YanıtlaSil
  4. umarım kazanırım herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  5. Konusu çok hoşuma gitti. Okumak için sabırsızlanıyorum ^_^

    YanıtlaSil
  6. Tabi ki okumak istiyorum umarım şanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  7. bende katıldım hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar katıldımm sevgiler =)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. İkisinden biri benim olsa nolur ki :/

    YanıtlaSil
  11. herkese bol şans diliyorum..kendimede :)

    YanıtlaSil
  12. çok merak ettim :) herkese bol şans

    YanıtlaSil
  13. Merhaba; ben de katıldım. Benim blogumda da çekiliş var , katılmak isterseniz sizi de beklerim:))
    http://kozmokitap.blogspot.com.tr/2014/05/kozmokitap-yaza-hosgeldin-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  14. bu ara kötü çocuk ağırlıklı kitaplar fazlaca çıktı ama umarım bu farklıdır.. :(

    YanıtlaSil
  15. Umarım ben kazanırım,herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  16. Umarım ben kazanırım,herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  17. herkese bol şans :) umut sukran umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Bende katıldım iyi şanslar =)

    YanıtlaSil
  19. Hıımm hım hım ilginç görünüyor:))

    YanıtlaSil
  20. umarım şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  21. katıldık bakalım kitaplar kime kısmet olacak

    YanıtlaSil
  22. herkese bol şans en çok bana :)

    YanıtlaSil