This is an example of a HTML caption with a link .

11 Mayıs 2014 Pazar


Herkese merhaba!!!! Sıcağı sıcağına yayınladığım bu post aslında 3 gün önce hazırlandı. Yalnızca puanları eklemek için bekliyordum. Onları da hemencecik yazıp mutlu mesut kitabımı okumaya devam edeceğim :3 Twitter'dan ve Facebook'tan beni takip edenler zaten kimin birinci olmasını istediğimi biliyordu.

Not: Videolar final gününden değil, yarı final elemelerinden ^_^

Hungary / Andras Kally - Saunders - Running : Çok güzel bir şarkı! Çok sevdim! Arada bi sesi çatladı, ama o da canlı yayın heyecanı diyelim ;) 5. sırada tamamladı.


Norway / Carl Espen - Silent Storm : Bu tarz şarkıları çok seviyorum ben. Abimiz de oldukça kuuldu :3 8. sırada tamamladı.

Greece / Freaky Fortune feat. RiskyKidd - Rise Up : Şarkıyı ilk  gördüğümde sonunda farklı tarzda müzik yaptıklarını sanıp şaşırmıştım. Şaşkınlığım 3 saniye sürdü. Sevincim de! >_> Yine de şarkıya laf atamam sevdim, ama herhangi biri söyleseymiş olurmuş. 20. sırada tamamladılar.

Lithuania / Vilija Mataciünaite - Attention : Şarkıyı ayrı, konsepti ayrı, kıyafetleri ayrı sevdim. Bunları bir arada düşününce ise nefret ettim! Sesini de sevmedim kızın! Yalnız o kıyafet ahhhh <3 Finale kalamadılar.

Finland / Softengine - Something : Ahh <3 *kalpçikler saçar* Sevdim lan! Diyecek başka bir şeyim yok ne yazık ki :D 11. sırada bitirdiler.



Austria / Conchita Wurst - Rise Like a Phoenix : Beyler bayanlar! İşte kazanmasını istediğim kişi! Ses, müzik ve şovu beğendim. Tam kıvamındaydı. Adam/Kadın için ise kesinlikle yargılayıcı değilim.
Drag Queen'imize buradan katıldığı için teşekkür edip, 1.liği için kutluyorum :3 Normalde bu şarkıyı sakalsız söylese, evet 1. olamayabilirdi. Ancak duymalıydınız! O şarkıyı söylerken tüm salon eşlik ediyordu!!! İnsanlar bir ara sesini bastırdı! Değğğmm! Mükemmel! Kazandığı için mutluyum <3

***

Ayrıca söylemeden geçmeyi kesinlikle istemediğim Macedonia vardı ki şarkısı idare etse de o dansçı neydi lan! Annesi sahneye çıkmak isteyen oğluna kıyamamış gibi sanki. Beni çıkarsan daha uyumlu hoplar, zıplardım!

Sweden: Bu şarkının da nakaratını çok sevdim, ama kadının sesi yetersiz kalmış bence. Hatta bazı yerlerde öyle bir titredi ki üzüldüm adına :D 3. sırada tamamladı.

Belarus : Çok eğlenceli bir performans olmuş xD Bu şarkının bende oluşturduğu durum şudur: Dur içeriden gidip yeni aldığım kalpli çizkekimi yiyim! Çooook sevimli lan :3 16. sırada tamamladılar.

Romania için yarışan hatunun gırtlağı! İzlerken "Aha şimdi sesi gidecek." dedim, ama öyle olmadı. Vaouuuuv! Duo olarak ses renkleri çok yakışıyordu ve şarkı da fena değildi.

Ahh Switzerland'ı unutacaktım neredeyse! Çoooook şeker bir şarkıydı ve solistleri inanılmaz sempatikti <3<3<3

Son olarak da France neden 1 puan aldı anlamadım. O kadar da kötü değildi. Bilakis Armenia(Adamın adı Aram MP3 lan!!!) ve Netherlands'ın o kadar yüksek aldığını anlamazken France'ın bu kadar düşük almasını yadırgıyorsam...


*Dip Not: Ülkeleri direk kopyala-yapıştır olarak aldığımdan ingilizce bıraktım ;)


Eurovision 2012
Eurovision 2013

3 yorum :