This is an example of a HTML caption with a link .

27 Mayıs 2014 Salı


Bir X-Men filmini ilk defa sinemada izlediğimi söylemiş miydim?

Yine bir Forum Bornova sinemaları macerası ve yine lanetli bir güne hoşgeldiniz. Öncelikle biri şu yarım saat süren reklamları kaldırabilir mi artık. Cidden yemin ediyorum ki film başlamadan önce tam tamına yarım saat reklam bekledik. İnsaf! O geçtiğinde yetmezmiş gibi bir 5 dakika da karanlık ekranı seyrettik. Tam küfürler eşliğinde ayağa kalkacaktım ki film başladı. 

Hikaye gelecekte mutantların yok olma tehlikesiyle başlıyor. Tek bir çare var. Geçmişe giderek mutantları yok edebilen özel gücün yaratılmasına engel olmak. 

Film içinse şunu söyleyebilirim ki X-Men severleri tatmin edecek bol keyifli, enerjisi yüksek bir filmdi. Quicksilverlı sahneleri ayrı, Wolverineli sahneleri ayrı sevdim. Hiç bilmediğim (çizgi romanları okumadım) yeni mutantlarla karşılaştım. Ufak bir uyarı yapmak istiyorum. Her ne kadar çok üzerinde durulmamış olsa da bu filmi izlemeden önce Wolverine'in bulunduğu tüm filmlere göz atmanızı tavsiye ederim. 

Tüm mutantların yıllar önceki halini görmek çok eğlenceliydi. Wolverine'in gelecekten geldiğini Xavier'a  kanıtlamaya çalışmasına çok güldüm. 

En çok güldüğüm şey ise film bittiğinde yaşandı. Önce tüm salon boşaldı . Bizden başka yaklaşık 6 kişi falan kaldı. O kısa "malum" sahneyi bekliyoruz. Beklemek derken yaklaşık 15 dakika bekledik. Bunda da abartıyorsam vurun beni! Çıldırdım! Herkesin adını yazmışlar!!!! Bi ben eksiğim sadece. Onu geçtim bi de öyle yavaş kayıyor ki ekrandaki yazılar sanırsın tek tek okuyacağız. Heee o kadar bekledin de değdi mi derseniz? Arghh!!!!! Boktan kıçı kırık bi 5 saniye piramitleri yapan sisler içinde birini gösterdi. Bir de 4 atlıyı. Kimin oynadığını bile göremedik. Youtube'dan izleyin anacım. Beklemeyin sakın. Ağzını burnunu kırdığım Marvel!

Güldüğüm olayı anlatacaktım. Evet! O kısa tanıtımı izledikten sonra 3D gözlükleri toplamak için bekleyen çocuk "Yakında çıkacak oyun için tanıtım o. Gelecek filmlerle ilgisi yok." diyerek herkesi şaşırttı. En arkadan bi çift iniyordu. Erkek olan ise "Hayır Apocalypse işte bu. Gelecek filmle ilgiliydi." dedi. Bizim 3D çocuk da alındı. "Bu benim işim. Oyun tanıtımı o." diyerek son noktayı koydu ve benden "Awwwwww kıyamam!" nidaları arasında beklememe değecek bu dialogu yaşattığı için bir aferin aldı. Biz sinemadan çıktığımızda hala mırıldanıyorlardı.

Ancak tabii ki ekrandaki kişi Apocalypse'di ve oyunla alakası yoktu xD X-Men Apocalypse 2016'da vizyona gireceğe benziyor.

D&R'da Spiderman maskesi bulunca kafama geçirmeden duramadım :3

Categories: ,

0 yorum :

Yorum Gönder