This is an example of a HTML caption with a link .

24 Mayıs 2014 Cumartesi


Sonunda The Wolf Among Us serisinin 1. Bölümünü bitiriyorum 4 video ile tamamlıyorum. Bu demek oluyor ki aynı anda 2 videoyu Youtube'uma ekledim. Şimdi sırada 2. Bölüm var. Ona başlamadan önce bu ilginç masalsı oyuna göz atmanızı tavsiye ederim. 4 bölümün linkini de aşağıda bulabilirsiniz.

Not: Bu seri için en iddialı cümlem başlıktaki cümle :3 Daha da iddialısı ise oyun sevmeyenlerin bile bu seriyi izlemekten keyif alacağıdır ;) Bu yüzden göz atmayı unutmayın :3

Lütfen gelecek oyun, kitap ve alışveriş videolarımı kaçırmamak için kanalıma abone olmayı unutmayın :3 Videoları da beğenirseniz bir sonraki videom daha çabuk gelecektir :3
Öpüldünüz :3



ya da

1. Bölüm: Link
2. Bölüm: Link
3. Bölüm: Link
4. Bölüm: Link

Categories:

2 yorum :

  1. Ne kadaaar bekledim 3. bölümü bonusuyla geldi yehuuu. Çok merak ediyorum :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yey :3 Zaten çok çabuk 4. bölüm bitiyor. Ben beklemiyordum en azından :3 Bileydim tek seferde bitirirdim ehehü :P

      Sil