This is an example of a HTML caption with a link .

18 Mayıs 2014 Pazar


Herkese merhabalar! Konu korku oyunuysa Outlast'ı bilmeyen pek yoktur. Elinizde kameranızla bir akıl hastanesinde oradan oraya koşuşturarak dışarı çıkma şansı bulmaya çalışırsınız. Ben de geçenlerde gaza gelip yayın sırasında bu oyunu oynamıştım ve videoları youtube kanalıma yükledim. 6 part'tan oluşan videoları izlerken oyun hakkında fikir alabilir, şekilden şekile giren yüzümle dalga geçebilirsiniz (´༎ຶД༎ຶ`) Bazı yerlerde aklımı kaybettiğim doğrudur! (づ。◕‿‿◕。)づ  Ama inanılmaz eğlendim. Videonun devamı gelmeyecek, çünkü bunlar canlı yayın serisi. Bu tarz "Nasıl oynarım, Hazal oynasa nasıl görünür" tarzı videolar sık sık gelecek, söz! :3 Eğer korkacağınızı düşünüyorsanız video'yu sağ köşesinde bulunan hız ayarlarından 2 kat hızlandırın. Daha da eğlenceli bir video sizi bekliyor :3


Kamera içinse çok özür diliyorum. Ortama uygun olsun diye ışığı kapattığımdan ve kamerayı büyük unuttuğumdan kamera giderek pikselleşmiş. Neyse suratım görülüyor en azında :3 İyi seyirler



Birinci video Outlast ile korktuk! :3 Canlı yayın çekimleri #1 Outlast 1/6
İkinci Video Outlast ile korktuk! :3 Canlı yayın çekimleri #1 Outlast 2/6
Üçüncü Video Outlast ile korktuk! :3 Canlı yayın çekimleri #1 Outlast 3/6
Dördüncü Video Outlast ile korktuk! :3 Canlı yayın çekimleri #1 Outlast 4/6
Beşinci Video Outlast ile korktuk! :3 Canlı yayın çekimleri #1 Outlast 5/6
Altıncı Video Outlast ile korktuk! :3 Canlı yayın çekimleri #1 Outlast 6/6

Not: Birinci video'ya tıkladığınızda tüm 6 parçayı izletmesi lazım. Lütfen abone olmayı ve videoları beğenmeyi unutmayın :3 Yeni oyunların gelmesini hızlandıracaksınız böylece *-*

Bunu bloga eklemekte biraz geciktim :/
Categories:

0 yorum :

Yorum Gönder