This is an example of a HTML caption with a link .

18 Haziran 2014 Çarşamba


İlk bölümü çıktığında bir göz gezdirmiş, ilgimi çekmeyince rafa kaldırmıştım. O dönem neden ilgimi çekmediği konusunda bir fikrim yok, ama birçok animeseverin merakla beklediği daha çıkmadan çok ses getiren serilerden biriydi K. 3 gün önce aklıma tekrar geldiğinde bir şans daha verdim ve iki günde 13 bölümü bitirdim. Hala izlemeyenlerin olabileceğini düşündüğümden tanıtmadan geçemezdim :3

Seri doğaüstü güçlere sahip her birinin bir renk olarak adlandırıldığı kralların bulunduğu Shizume şehrinde geçiyor. Seri boyunca daha çok gangster çete Homra klanına sahip Kırmızı Kral ile Scepter 4 adında bir çeşit polis teşkilatı klanına sahip Mavi Kral'ı görüyoruz.



Konusundan biraz bahsedecek olursak, Yashiro Isana lise öğrencisidir. Bir gün şehrin göbeğinde Homra klanından birini öldürdüğü gerekçesiyle kırmızı klan tarafından saldırıya uğrar ve Kuroh Yatogami tarafından kurtarılır. Ancak kurtaran kişi de onu yeni Renksiz Kral sanarak öldürmeye çalışır. Bu sefer de Neko tarafından kurtarılan Yashiro kimseyi öldürmediğine ve Renksiz Kral olmadığına herkese kanıtlamaya çalışır. 

Aynı zamanda Kırmızı Kral Weismann seviyesinin sonlarına yaklaşmaktadır. Kralların sahip olduğu devasa kılıçlar Weissman seviyesine yaklaşırsa bulunduğu bölgede krater açarak o civardaki her şeyin yok olmasına sebep olmaktadır. Bu yüzden Mavi Kral gücünü kullanmaması için Kırmızı Kral'ı tutuklar. Ancak öldürülen klan üyesinin cinayetini üstlenen Renksiz Kral'ın ortaya çıkmasıyla körüklenen intikam arzusu yüzünden hücresinden kaçar. Bir kralı yalnızca başka bir kral öldürebilmektedir.


Tüm seri boyunca kurgusu, görselliği, müzikleri, karakterleriyle beni kendine hayran bırakan K - Project ne yazık ki olay "konu işlenişine" gelince sınıfta kaldı. Bu kadar harika karakteri ve konusu olan bir seri ancak bu kadar karışık işlenebilirdi. Bunun sebebinin ise 13 gibi az bir bölümle bol karakterli bir yığın olay örgüsüne sahip  bir hikayeyi işlemeye çalışmalarından kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Tüm ana hikaye son birkaç bölümde işlendi ve o bölümler mükemmeldi! Ama dediğim gibi çoğu şey havada kaldı. Karakterlerin geçmişlerini, birbirleriyle olan bağlantılarını pek göremedik. Yine de bu demek değil ki size keyifli zaman geçirtmiyor. Aksine 13 bölüm bittiğinde yalnızca tadı damağınızda kalıyor ve yakında çıkacak olan filmini beklemeye başlıyorsunuz. Umarım açıklanmamış birçok şey orada açıklanır :3



Bir de bahsetmezsem olmayacak bir konu olan karakterlerin shiplenmesi meselesi var. Karakterler arasında o kadar çok yakınlaşma vardı ki çaktırmadan shounen ai'ye döner mi diye çok bekledim, ama istediğim olmadı tabii ki =) Biraz araştırınca bu serinin aslında shoujo olduğunu öğrendim ve her şey açığa çıktı ehe ^_^ Ancak bir kesime hitap etmektense bu şekilde çeşitlendirilmesi ilginç oluyormuş. Çünkü seri içerisinde her çeşit karakter + hem ecchi hem de ufak shounen ai göndermeleri vardı. Eğer seriye bunu bilerek başlarsanız başlarda sıkılmazsınız. Yoksa bu seri sizi çok sıkar ^_^


Favori karakterime gelecek olursak Kırmızı Kral diyebilirim! Tüm seri boyunca gözlerim hep onu aradı. Gümüş Kral'ın da ilginç bir yanı olduğunu kabul etmem gerek. Son halini yalnızca 1 bölüm görmemiz çok acıydı.

*SPOILER* Kafamı karıştıran bir iki nokta vardı. Neden geriye kalan 2 kraldan hiç bahsedilmedi?(Mavi-Kırmızı-Altın-Gümüş-Renksiz ve kalan iki kral Siyah-Yeşil? "The Sword of Damocles" Bir önceki krateri açan kral kimdi? Diğer krallar nasıl belirleniyor? Ölen kral yerine yenisi nasıl geçiyor? 1. kral ile 2.nin bağlantısı varken diğer kralların 1 ile bağlantısı yok mu? vs vs!! Bunlar çok karışık :(

Son olarak sizlere tüm serideki en sevdiğim şarkı olan kapanış şarkısıyla başbaşa bırakıyorum :3

Tsumetai  - Heya Hitori

Haziran ayı animesi olarak belirlenmiştir. Bir sonraki ayın animesinde görüşmek üzere :3
Categories:

5 yorum :

  1. Sonunda abla ya :D Ne zamandır ayın animesini bekliyorum.Birazdan başlıycam ve %100 güzel olduğuna inanıyorum ve teşekkür ediyorum. :D(ecihan135)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte kötü taraflarını da anlattım :P Oralar canını sıkmazsa gayet güzel anime. İyi seyirler :3

      Sil
  2. Bende Mikoto ana karakter olsa nasıl olurdu dedirten bir seri.Başladığı zamanlarda izlemiştim özellikle soundtracklardan Knock on Effect'i çok beğenmiştim.Hala zil sesi olarak kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olabilirdi. Harika bir karakter ve onunla ilgili bir yığın malzeme var. Ana karakter olabilecek kapasiteye de sahip. Bu yüzden anime harika olurdu ^^

      Sil
  3. Güzel anime movie'si çıkıcak çok tuttu çıkmadan bitirin derim.

    YanıtlaSil