This is an example of a HTML caption with a link .

15 Haziran 2014 Pazar



Heyoo ^_^ Uzun bir aradan sonra Farklı Tarzlar serimi devam ettiriyorum. Hem de harika bir röportajla :3

Röportaja geçmeden önce kısaca bu röportajın hikayesinden de bahsedeyim *-* Sevgili Anzu'nun yukarıdaki fotoğrafını gördükten sonra ona hayran olmuştum. (Yalnız bu fotoğraf sırasında giydiği kıyafete mutlaka kendi sayfasından bakmalısınız. Ona çooook yakışıyor :3) Ancak kim olduğunu bilmiyordum. Aradan aylar geçti ve blogunu keşfettim. Takip etmeye başladım ve madem bu kadar beğeniyorum neden blogumda tanıtmıyorum ki diye düşündüm :3 Kendisiyle ilgili internette yeterli bilgi bulamayınca röportaj teklif ettim. Anzu kabul etmekle kalmayıp bir de o kadar sıcakkanlı bir insan çıktı ki yanımda olsa yanaklarını kemirirdim :3 Ahh çok mesudum. Bu yüzden sizleri daha fazla bekletmeden tarzı ve röportajıyla başbaşa bırakıyorum. Kendisine de buradan öpücükler yolluyorum <3 Teşekkürler




Merhaba Anzujaamu. Bize biraz kendinden bahseder misin? (Anzujaamu kimdir?  Hobileri nelerdir? Vaktinin çoğunu nasıl geçirir gibi gibi (>‿◠)✌)

Merhaba! Öncelikle, bana kısaca Anzu diyebilirsin. ; w ; Özellikle moda ve cosplay'e ilgi duyan bir blog yazarıyım. Günlük giydiğim kıyafetlerin ve denediğim farklı makyaj, saç stillerinin(peruklarla denediğim stiller) resimlerini paylaşıyorum. Bu stili merak edenlere elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum, bu tarz kıyafet,aksesuar ve makyaj malzemelerini bulabilmeleri için. Elimden geldiğince kişisel olarak yardım etmeye de çalışıyorum, o yüzden soru sormak isterseniz çekinmeyin lütfen! Son zamanlarda boş zaman buldukça bir iki video tutorial'ı da hazırlamaya çalışıyorum.

Hobilerim… Blogumdan görebileceğiniz üzere cosplay ve moda hobi/ilgi alanlarımın büyük bir kısmını oluşturuyor. Modaya cosplayden daha çok ilgi duyuyorum. Üniversiteden sonra Bunka Fashion College'de moda üzerine yüksek lisans yapıp tasarımcı olmak istiyorum. Bu okulu istememin nedeni takip ettiğim birçok designer'ın oradan mezun olmuş olması, ama bu bambaşka bir hikaye, bir başlarsam susamam sanırım. 

Bunun dışında anime ve mangalara büyük ilgi duyuyorum. Çizim yapmak da hoşuma gidiyor; kıyafet tasarlamak özellikle, ama o konuda kötüyüm şu an. (Elimden geleni yapacağım!)

Peki nickinin bir anlamı var mı? Nasıl ortaya çıktı? 

Nick'im Anzu Jaamu, Japonca'da kayısı reçeli demek. Bir arkadaşımla beraber bu ismi bulduk,onunla bulduğumuz için benim için çok değerli. (İnsanların bana kayısı diye hitap etmesi beni mutlu ediyor. orz)













Biraz da tarzından bahsedelim. Tarzının belli bir adı var mı? Kombinini yaratırken olmazsa olmazların nelerdir?

Aaah… Bu zor bir soru. Üzerine yoğunlaştığım tek bir tarz yok açıkçası. Bu yüzden tarzıma "Alternative Fashion" demek daha doğru olur sanırım, genelde giydiğim tarzları kapsadığı için. Ama en çok hoşuma giden tarzlar; Lolita, creepy-cute, fairy-kei ve genelleme yaparsak japanese street fashion olarak geçiyor. Bazılarını kafama göre yaptığım için tam bir isim verilebilir mi emin değilim.

Kombini yaratırken lolita fashion olmadığı sürece "kural" olarak nitelendirdiğim bir şey yok. Herhangi bir parça, bir kombine uyarlanabiliyor. En beklenmedik olanlar bile. Ama renk uyumu benim için çok önemli. Özellikle kombindeki hakim renkle uyuşan renkte peruk takmak çok hoşuma gidiyor. Bir de farklı, platform ayakkabılara bayılıyorum.

Lolita modasındaysa katı kurallar var. Tabii hepsine uyulmasa da olur, ama bazıları çok göze batabiliyor. Mesela, lolita modasında eteği kabartmak için tütü çok önemli. Etek şekillerinin isimleri var "bell-shaped" ve "A-line" olarak. A-line kesim bir eteğin altına "bell-shaped" bir tütü giyilirse(ya da tam tersi) o kombin bir faciayla sonuçlanabilir. Bu minik bir örnek. ; v ;




"Asla giymem." dediğin bir şey var mı?

…Sanırım kombine uydurabildiğim sürece her şeyi giyebilirim. Poşet bile giyerim asjkfsdhfkld

Sadece kot pantolonları fazla sevmiyorum, ama arada çok üşendiğimde giyiyorum, "ölürüm de giymem" derecesinde değilim.

Tarzını tamamlamak için en çok para harcadığın şey nedir?

*sob* Marka kıyafetler. Özellikle Lolita…Lolita modasındaki her şey. Bir lolita kombini için alışveriş yaparken gerçekten dikkatli olmak gerekiyor. Markalara kıyasla çok ucuz olan ürünler cosplay kostümleri gibi durabiliyor. Ama Lolita=/=Cosplay. ; ~ ; Lolita/Kodona için genellikle Angelic Pretty, Baby the Stars Shine Bright, Miho Matsuda gibi markalardan alışveriş yapıyorum ama fiyatları AŞIRI tuzlu.(amaçokgüzeller) İnsanın içi acıyor. Üstelik popüler ürünler çıkışlarından bir-iki gün sonra tükenebiliyor, reflekslerin hızlı olması lazım ashdjhjkfd (BİR DE PARANIN GÖZÜ KÖR OLSUN)

Keşke her ürününe sahip olsam dediğin bir marka var mı? 

BİR TANE YOK AMA. Şimdi saysam bitmez gerçekten, ama bunu sen istedin. Angelic Pretty. İlk parçamı aldığımda yemin ederim titriyordum, dokunamadım bir süre. (Tabi o kadar biriktirip hepsini bir parçaya harcamak biraz acıttığı için de olabilir. :') ) Alice And the Pirates(Baby the Stars Shine Bright'ın gotik kısmı oluyor)'ın one-piece elbiseleri ve kodona/ouji(prens tarzı) parçaları nefesimi kesiyor. Bir başka kodona markası Miho Matsuda var. En en en çok beğendiğim tasarımcılardan biri. Ateiler Boz ve biraz daha spor bir tarz için Aymmy in the Batty Girls diyebilirim. Fairy-kei ağırlıklı olarak Spank! ve Milklim çok güzel ;_; (ve pahalı)

Herkesin en çok merak ettiği konuya gelelim. Bu kıyafetler ve peruklarla sokakta dolaşırken zorlanıyor musun? Nasıl tepkiler alıyorsun?

Yani, burası Türkiye. Herkes dönüp bakıyor farklı bir tarzım olduğu için. Gittiğim yerlere göre farklı tepkiler alıyorum. Mesela Ankara-Kızılay, çok iyi bir yer olduğu söylenemez. Çok fazla negatif tepki alıyorum, hakaret eden bile oluyor, ama umursamamayı öğrendim. Farketmiyorum, o derece. Tabii tedbirli oluyorum ne olur ne olmaz diye. Genellikle yanımda arkadaşlarım oluyor Kızılay gibi yerlerde. Kızılay'a kıyasla daha iyi yerler de var. İnsanlar gülümseyip, tarzımı beğendiklerini söylüyorlar. Bazen resim çekilmek isteyen de oluyor, çok utanç verici ama iltifatları beni mutlu ediyor, hihi. ; w ; Kısacası iltifatları kabul edip hakaretleri duymamayı öğrendim.


























Tarzını beğendiğin, takipçisi olduğun ya da örnek aldığın kişiler var mı? Kim bunlar?(Tanımadığımız birileri çıkma ihtimaline karşı bizi eğitici link de ekler misin pls ;_;)

EN SEVDİĞİM YERE GELDİK AMA ÇOK UZUN BİR LİSTE VAR ELİMDE. O piti piti yapıp yazacağım birkaç tane adhksfs.

Tasarımcı ağırlıklı olarak söylemek istiyorum, ileride moda alanında örnek almak istediğim insanlar.

Kumamiki. Bunka'dan mezun bir tasarımcı. O kadar eğlenceli ve cıvıl cıvıl bir tarzı var ki! Kendi markası Party Baby'i başlattı yakın zamanda, ek olarak Vlog yapıyor. Çok yaratıcı ve sevimli biri! <3 Umarım ileride onun gibi başarılı bir tasarımcı olabilirim. (Hatta belki tanışırız!? ;_; )

Bu videosu beni acayip motive ediyor; http://www.youtube.com/watch?v=NzbVLAqJJ0I
Blog'u: http://ameblo.jp/party-kuma/ ( Kalan tüm linkleri burada yazıyor :3 )


Seto Ayumi. Zipper dergisinde en çok gördüğüm modellerden biriydi, özellikle makyaj konusunda örnek alıyordum. ( Allık sürme tarzı ve kirpikler!!! ) Amerika'ya ve hamburgerlere çok büyük bir merakı var. O da yakın zamanda kendi markasını başlattı; Aymmy in the Batty Girls. İlk duyurulduğunda ve ilk moda şovunun resimleri çıktığında… ashdjakfkjdhdk ;_; Ve bir zamanlar saçını sarıya, kahkül kısmını kırmızı/pembe tonlarına boyatmıştı, çok çok güzeldi. 
Mağazası: http://store.aymmy.com/ (linki atmak için siteye girince çıkamadım orz )


Kyary Pamyu Pamyu. Creepy-cute akımını tüm dünyaya yayan kişi sanırım Kyary. Şarkılarını da tarzını da çok seviyorum. Pamuk şeker gibi sesi var. ;_; O da Zipper modellerinden biriydi, ama şarkılarıyla daha çok popüler oldu.




Söz, bu son ehe. Haruka Kurebayashi. O da model ve tasarımcı. Daha çok decora-kei üzerine yoğunlaşıyor ve çok çılgın ve eğlenceli bir insan gibi görünüyor. Tarzına bayılıyorum, ama hiç decora-kei denemedim.



COSPLAY







Cosplay yaptığını biliyorum. Özellikle Saber'a bayıldım! Umarım devam ettirmeyi düşünüyorsundur. Gelecek için planların arasında yeni cosplayler var mı?

AhhhhHH ÇOK MUTLU OLDUM TEŞEKKÜR EDERİM! <3 Saber için elimde çok fazla fotoğraf var, yavaş yavaş yüklemeyi düşünüyorum sayfalarıma. Umarım beğenirsin onları da!
Baya planım var. Şu şekilde sayabilirim; Dangan Ronpa - Chihiro Fujisaki , HunterxHunter - Neferpitou, Puella Magi Madoka Magica - Madoka Kaname, Kill la Kill - Nonon Jakuzure 
Bunlar kesin yapacağım dediklerim! 

Piersing ya da dövmeye sahip misin? Gelecekte yaptırmayı düşünüyor musun? 

Hayır, ikisini de yaptırmayı düşünmedim, düşüneceğimi sanmıyorum. Kulaklarım delik ama küpe bile kullanmıyorum!

Takipçilerinin seni bulabileceği siteler nelerdir?

Tumblr: www.anzujaamu.tumblr.com
Facebook: www.facebook.com/apricotjaamu
Instagram: www.instagram.com/anzujaamu
Blogspot: www.anzujaamu.blogspot.com
Youtube: www.youtube.com/user/anzujaamu 

Beni kırmayıp isteğim üzerine bu harika fotoğrafı gönderdiğin için buradan yığınla öpücükler (ɔˆ ³(ˆ⌣ˆc)

Dip Not: Fotoğraflar arasından seçim yapmak inanılmaz zordu. Sırf uyumlu olsun diye çoğu fotoğrafını elemek zorunda kaldım. Özelliklede cosplaylerin hepsi yok ;_; Bu yüzden mutlaka Anzu'nun FB adresini takip etmenizi öneriyorum :3 Hemen hemen her gün yeni fotoğraf güncellemesi yapıyor <3 

Umarım röportajdan benim kadar keyif almışsınızdır :3 Bir sonraki Farklı Tarzlar bölümümüzde yine sevdiğim bir ismi ağırlayacağım. Eski konulara bakmak için aşağıdaki linklere tık tık :3

Farklı Tarzlar #1
Farklı Tarzlar #2
Farklı Tarzlar #3
Farklı Tarzlar #4

6 yorum :

  1. Böyle insanlara hayranlık duyuyorum. Hiç kimseye aldırmadan, bütün saçma sapan toplum kurallarına rağmen kendi tarzlarını yaşamayı seçtikleri için.
    Hem de Ankara'daymış :) Umarım bir gün Kızılay'da karşılaşır ve fotoğraf çekiliriz (^_^)

    YanıtlaSil
  2. ah inanmıyorum Ankaradaymış, vay be önce yabancı diye okuyordum şok oldum, çok hoş ya <3

    YanıtlaSil
  3. Yabancı dime kız ? Bide ankaradaymış ankarada olaydımda karşılaşsaydık telefon hafızasını onun resimleriyle doldururdum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. Doğma büyüme Türk kızı :D

      Sil
  4. Adı sahra ve türk. Yeni tanıştım cankayada olmasi beni daha mutlu etti . :))))

    YanıtlaSil
  5. Adı sahra ve türk. Yeni tanıştım cankayada olmasi beni daha mutlu etti . :))))

    YanıtlaSil