This is an example of a HTML caption with a link .

10 Haziran 2014 Salı


Eğer karma veya yağlı bir cildiniz varsa ya da siyah noktalardan bıktıysanız bugün sizlere güzel bir ürün tanıtacağım :)

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada salisilik asit ve minarelli formulüyle cildi temizleyen bir ürün. Ayrıca içeriğindeki beyaz kil ile cildi matlaştırıyor. 3 aşamadan oluşuyor.


1. Temizleme
Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada'yı temizleyici olarak kullanıp cildini derinlemesine arındırabilirsin. Üstelik sabun gibi kurutmaz; cildi yumuşacık yapar.

Islak yüzüne nazikçe yedirerek uygula ve su ile durula. (Ürünün temizleme özelliğini çok sevdim. Daha önce eczane ürünü kullanıyordum. Yıkadıktan bir süre sonra tekrar yağlanıyordu. Bu üründe yağlanma yaşamadım *-*)

2. Peeling
Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada'yı peeling olarak kullanıp ölü hücreleri uzaklaştırabilir, gözenekleri temizleyebilirsin.

Islak yüzüne dairesel hareketlerle masaj yaparak uygula ve sonrasında su ile durula. (İşte bu ürünün benim için vazgeçilmez olmasını sağlayan özellliği. Eğer benim gibi özellikle burun bölgesinde hem yağlı hem de ultra kuru yani pul pul olan bir cilde sahipseniz, hele ki nemlendirici kullanmaktan hoşlanmıyorsanız bu ürüne bayılacaksınız.Yüzdeki yağı dengelerken aynı zamanda ölü hücre ve siyah noktalardan kurtuluyorsunuz. Kendisiyle aşk yaşamaktayım şu an *-* 

3. Maske
Eğer cildin yağlıysa ve cildini matlaştırmak istiyorsan, Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada'yı haftada 2-3 kez maske olarak kullanabilirsin.

Yüzüne uygula ve kuruması için sadece 3 dakika bekle. Ardından su ile durula. (Bu özelliğini üşengeçliğimden çok fazla kullanamadım. Zaten her gün sabah, bazen de yatmadan önce yıkadığımdan yeterli oluyordur diye düşünüyorum *-*)


Ürünün en önemli özelliği ise, yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum ve sivilcelenme yapmadı. Cildim hassas. Bu yüzden bazı ürünlerin kullanımından sonra sivilce yapabiliyor ama bu üründe böyle bir sorun yaşamadım. Çok ağır olmayan, rahatsız etmeyecek bir salatalık kokusuna sahip. İçeriğindeki beyaz kilden dolayı yapısı maske ürünleri gibi koyu kıvamlı olmasına rağmen hemen temizleniyor <3

Bu ürünü kullananlar kimler bakalım? :3


Categories: ,

3 yorum :

  1. Kesinlikle en vazgeçilmezlerimden. Hele sonrasında yaşattığı ferahlık hissi, harika :)

    YanıtlaSil
  2. Mükemmel ya tartışılmaz bile :)

    YanıtlaSil