This is an example of a HTML caption with a link .

9 Haziran 2014 Pazartesi


Selaaam ^_^ 
Bu yeni gıcır kitap kargosu biraz önce elime ulaştı. Kitapsihirbazi.com'da 60000 puanım olunca ve Goodreads kitap ödüllerinde ilk gördüğümden beri isteyip de bir türlü alamadığım Golem ve Cin'in kataloga düştüğünü bidenecik Gizem'im söyleyince bu alışverişin yapılması farz oldu. 
Golem ve Cin benim seçimim gerisi Gizem'in seçimleri ve kitapları. Ölüm Oyunu için de oy kullandım ehehhe :3 Hepsi sıfır, tertemiz ulaştı ve tam 5 günde elimdeydi. 

11 yorum :

  1. Ya adamların derdi benimleymiş. Senin adresini verince ne güzel de eksiksiz ve sorunsuz gitti öyle :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ballıyım asdhaskjdh :P Ama kitaplar tam seveceğin gibi kırışıksız xDDDD

      Sil
  2. Golem ve Cin'i çok merak ediyorum elim fuarlarda gitti ama Erebos gibi kaldı onlarda :( Sen oku yorumunu yaz sonra ben alayım ne güzel oldu bak böyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :P Seve seve yorumlarım. Ama önceliğim diğerlerinde çünkü onlar Gizem'e gidecek :P

      Sil
    2. 3 haftan var rahat rahat okuyabilirsin :3

      Sil
    3. Her hafta birini okurum xD

      Sil
  3. Ben de geçenlerde kitap aldım Ölüm Oyunu'nı sırf kapağından korktuğum için alamadım ilerde bunu yenip alıcam ama. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu kitabın filmini çok severim :D Beğeneceğimi düşünüyorum

      Sil
  4. Ölüm oyunu yorumunu bekliyorum şimdiden. Görmemiştim bu kitabı hiç, ilgi çekici görünüyor ^^'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Battle Royal diye bir Japon filmi vardı. Onun kitabı bu aynı zamanda :3

      Sil
    2. Öyleymiş, yeni öğrendim ve merakım daha da cezbetti :))

      Sil