This is an example of a HTML caption with a link .

20 Ağustos 2014 Çarşamba


AŞK HAYATTAKİ EN BÜYÜK RİSKTİR.
Aşka var mısın?
Eversea (Eversea #1)
Natasha Boyd
Yabancı
Yeni-Yetişkin,  Romantik
4 (5 üzerinden)           

"Eğer geleceğimde olacağını bilseydim, tamamen farklı bir yaşam seçerdim."
...kokusunu derin derin içime çektim. Sonra ağzımı kulağına yaklaştırdım. "Eğer farklı bir yaşam seçseydin, beni hiçbir zaman bulamazdın."
Sorumlulukları ve kendine olan güvensizliğiyle boğuşan, güneyli bir genç kız... ?Her şeyini kaybedebileceği son skandalından kaçan, Hollywood'un en gözde megastarı...?Onları sonsuza dek değiştirecek, tesadüfi bir karşılaşma, imkânsız bir birliktelik ve masalsı bir aşk hikâyesi...

Yihuu! Yeni bir blog turla karşınızdayım. Şu aralar hava inanılmaz sıcak ve ben kendimi bir şeyler yazma konusunda sürekli zorlamak zorunda kalıyorum. Blogumdan uzunca bir süre uzak durmamın tam da sebebi budur :3 Şükür ki blog turlar devam ediyor da yazacak bir sebebim oluyor.

Bu seferki kitabımızın adı Aşka var mısın? Tam da bu aylara uygun sıcak mı sıcak bir yaz aşkı hikayesi sunuyor bizlere. Aslen Eversea beklediğim bir kitaptı. Kitabın kapağı ve konusu Goodreads'te sürekli karşıma çıkıyordu. Turunu aldığımızı duyunca basılacağı günü heyecanla beklemeye başladım. Okuduktan sonra neler hissettiğimi gelin hep beraber bakalım :) Ama önce konusu!


Keri Ann aşk konusunda takıntılı, biraz korkak, ölen ailesinden arda kalan döküntü bir evde yaşayan güneyli bir kızcağız. Bir gün çalıştığı restoranta tüm dünyanın peşinde olduğu, sevgilisi tarafından aldatılmış olan über yakışıklı bir megastar gelir. Jack Eversea. Ve Keri Ann'dan tek bir isteği vardır. Onu gördüğünü paparazzilere söylememesi! 

En  sevdiğiniz filmdeki, en sevdiğiniz karakteri canlandıran ünlü-çok yakışıklı-baş döndüren kişiyi bir gün karşınızda görseniz ne olur? -Neler olmaz ki? 

Öncelikle Yabancı Yayınları'nın orjinal kapağı kullanmasına o kadar sevindim ki, tuhaf adına takılmaya vaktim olmadı. Hele bir ayracı var ki -aşağıya fotoğrafını ekleyeceğim- çok, çok, çok güzel!! Şu anki favori ayracım kendisi! Kitabı bitirdiğimden beri başka kitapların arasında da o ayracı kullanıyorum. 

Kitaba gelecek olursak, öncelikle hikaye sandığımdan çok daha farklı ilerledi. Ben biraz eğlenceli bir hikaye olacağını düşünüyordum ama, tam tersine oldukça yürek burkan, karakterlerin acılarına ortak olmaya çalıştığınız bir hikaye var elimizde. Yazarın kalemi fena değil, hikaye orjinal değil ama güzel bir iş çıkarmış ortaya. Yazar özellikle Jack karakterine o kadar özenmiş ki favorilerimden biri olmayı başardı :3 Jack'in tam olarak neden, neyden kaçtığını anlayamasam da (sanırım empati yapamadım) Keri Ann ile karşılaşma sahneleri güzeldi. Hikayeye katılan deniz kaplumbağası detayı ise favorim!!!

Neresini anlatsam spoiler olacağı için kendiniz okuyun hikayenin tadına varın istiyorum :) Kitabı bitirenlerin sonunda yaşayacağı "Devamı nerede?" sorusuna ise "Merak etmeyin! 2. kitabı da çevirilecek!" hatırlatmasını yaparak sizleri Sui Generis blogundaki imzalı Aşka Var Mısın? çekilişine yönlendiriyorum. Bi bakarsınız size çıkar ;) Bol Şans!



Gizem'in elcağızlarıyla Yabancı yayınları için yaptığı über-süber-mikemmel tanıtım videosunu izlemeyi unutmayın :3 

0 yorum :

Yorum Gönder