This is an example of a HTML caption with a link .

22 Ağustos 2014 Cuma

Herkese tekrar merhaba :3 

Hazır bloga yeni yazı girmişken gaza gelip arayı soğutmadan yeni bir yazı daha postlayacağım bugün. 
Gardrobumun kırık olan ayağının parçalanmasıyla ve annemin "Bir deprem olursa üstüne yıkılır." zerzenişinden sonra bana yeni bir gardrop aldık. Onu almaya gitmişken yeni bir kitaplık da aldık. (Ikea sağ olsun LOL) Normalde kitaplarımı duvar raflarına koyuyordum. Ancak yerim kalmadığı için üst üste koymaya başladım. Yıkılmasından korktuğumdan 3. rafı alacaktım ki kitaplığı alıvermiş bulundum <3  

Tabii siz şu an boş halini görüyorsunuz. Ben bunları alalı 1,5 haftadan fazla olduğu için şu an içleri dolu ehehe ^_^ 

Bu hanım da Kirloş :3 Evimizin neşesi, kedilerden dayak yiyen, streamlerime sesiyle konuk olan çılgın köpi :3

Haftasonunuz güzel geçsin <3
Categories:

9 yorum :

  1. Çok hoş ^-^ *loveikea* *lovekirlos*
    Ben de raf istiyorum ama yer yok odamda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. <3 *Kirloşpatisallar*
      Ikea'da her genişlikte kitaplık var aslında :/

      Sil
  2. Kirloşu yerim^^
    Kitaplığın rengi ise çok hoş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafta açık çıkmış biraz aslında. Baya koyu rengi :3 Tişikkirlir

      Sil
  3. Hayırlı olsun , Kirloş'un masum bakışını sevsinler , kocaman öpüyorum onu.

    YanıtlaSil
  4. Kitapların dolsun taşsin yeni bir kitaplık daha al inşallah 😆 ayrıca köpüş cok tatli ve kitapligina+gardolabina bayildim. Benimde ihtiyacim var böyle bi kombinasyona ama fakirligin gözü kör olsun :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha amin amin :P Odam aslen bu renk koyu kahve eşyalarla doluyken gardrobum yıllardır açık renkti. Uyumlu oldu en azından diyorum :D

      Sil