This is an example of a HTML caption with a link .

27 Ekim 2014 Pazartesi

 TESADÜF, YAZGIYA VERİLEN HAYALİ BİR İSİMDEN İBARETTİR...
Hiçliğin Kıyısında
The Edge of Never (The Edge of Never #1)
J. A. Redmerski
Ephesus
Yeni Yetişkin, Romantik, 
(5 üzerinden)
 Yirmi yaşındaki Camryn, alışılmışın dışında bir yaşam tarzı düşlemektedir. Fakat başına gelen trajediler bu yaşamı kendisinden zorla çekip alınca, ilk bulduğu otobüse atlayarak varış noktasını bilmediği bir yolculuğa çıkar. Çıktığı bu kendini yeniden keşfetme yolculuğunda, kendisi gibi nereye gideceğini bilmeyen, Andrew Parrish adında biriyle tanışır. Fakat Andrewun da bazı karanlık sırları vardır.                                                                                                                                                        Andrew yolculukları esnasında Camryne kimseye bağlı kalmadan, içinden geldiği gibi yaşama, en derin ve kuytu arzularına teslim olma sanatını öğretir. Ancak Andrewun ondan gizlediği sır yolun sonunda kendisini beklemektedir. Bu sır ikiliyi bir araya getirebilecek midir, yoksa onları sonsuza dek birbirlerinden ayrılmaya mı mahkûm edecektir?

Yepyeni bir blog turla yeniden karşınızdayım ^_^ Kitap Oburları olarak bu sefer Ephesus yayınlarından çıkan, uzun zamandır beklediğimiz Hiçliğin Kıyısında kitabının incelemesini yapıyoruz. Yalan değil! Gerçekten çok uzun bir zamandır sabırsız bir topluluk olarak bu kitabın çıkmasını bekliyorduk. Bu yüzden olsa gerek kitap elime ulaştığı ilk gün koca kitabı yaladım yuttum. Kitap bittiğinde ise tam bir spoiler canavarıydım xD


HİÇLİĞİN KIYISINDA

Camryn, yakın zamanda üst üste yaşadığı bazı talihsiz olaylardan dolayı bulunduğu ortamdan uzaklaşmak için trafik kazasında kaybettiği eski sevgilisiyle yaptığı planı devam ettirip terminalde karşısına çıkan ilk otobüse atlayarak şehri terk eder. Aklında belli bir yer olmadan, hiçbir şeyi sorgulamadan yapmak istediği bu yolculuk sırasında Andrew Parrish ile karşılaşır. Hakkında hiçbir şey bilmediği bu adamın farkında olmadan çekimine kapılıp sonunda kendini onunla yolculuğa çıkmış bulacaktır.

“Bana, beni sevdiğini söylemedin diye kendini üzme. 
Söylemen gerekmiyordu, baştan beri biliyordum zaten.”
 Andrew | Syf. 462

Kafana esip yolculuğa çıkma mantığına bayılıyorum. Sanırım çok istediğim bir şey olduğu için Cam'in heyecanına ortak olup yaşadıklarını merakla okudum. Kitabı okurken hissettiğim en belirgin duygu, her şeyin çok gerçekçi olmasıydı. Bu aralar okuduğum romanlar açısından çok şanslıyım. Hep beğendiğim, aklımdan çıkmayacak ve benim için özel kitaplara denk geliyorum. Hiçliğin Kıyısında da benim için bu özelliklere sahip.

Yukarıda yazdıklarımdan oluşacak bir yanılgıyı düzeltmek istiyorum. Hikaye sürekli yollarda geçmiyor. Aksine daha çok konaklamakla geçmesine ve kısa bir süreyi kapsamasına rağmen "yolculuk" konseptini güzel bir şekilde yansıtmış. İki karakterin de yaşadıklarından dolayı bu yolculuğa ihtiyaç duyduğunu görebiliyoruz ve karşılaştıklarında yaşadıklarının kaçınılmaz olduğunun bilincindeyiz.

Kitabı okurken en çok nereye varacağı konusunda endişe yaşamıştım. Sonuna gelindiğinde yazarın klasik bir şekilde bitireceğini görünce korkmuştum, ama yazar yine yapacağını yapıp ufak bir kalp krizinin eşiğine getiriyor beni. Bu yüzden sonunun "biraz" basit kaçmasına göz yumabiliyorsunuz.

Eğer hikaye sizi heyecanlandırdıysa ufak bir kısmı için aşağıdaki ön okumaya göz atmayı unutmayın ^_^ Kitap Oburları Facebook sayfamızdan Blog Tur etkiliğinin yayın akışını takip edebilir, çekilişlere katılabilirsiniz. Bol şans! <3

ÖN OKUMA




27 Ekim - mirielenda.blogspot.com| Ön Okuma 
28 Ekim -  raflarinarasindan.blogspot.com| Yazar Tanıtımı 
29 Ekim - suigenerisss.blogspot.com| Bunları Biliyor Musunuz? 
30 Ekim - kutsalyorumcu.blogspot.com | Alıntılar 
31 Ekim - thcodex.blogspot.com | Tanıtım Videosu 
01 Kasım - pinucciasbooks.blogspot.com.tr | Yazarla Söyleşi 
01 Kasım - sohbetedecekkimseyok.blogspot.com.tr | Kitap Yorumu 
02 Kasım - tugceninkitapligi.com | Bonus Sahne

2 yorum :

  1. Mimlendin :)
    http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/10/ask-ve-yazar-mimi.html

    YanıtlaSil