This is an example of a HTML caption with a link .

20 Kasım 2014 Perşembe

GOD'S GIFT - 14 DAYS - (2014)

Bitti!!!!!! Allam allam allaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!! (Bu yazıyı yazalı oldu da tamamlayıp yayınlayamadım bir türlü!)

O sıralar yeni bir dizi arayışındaydım ve tek tek yeni çıkan dizilere göz atıyordum. Konusu ilgimi çekmişti ve oyuncuları da tanıdıktı. "İzlerim bir ara bunu ben." diyerek dayanamayıp ilk gün başlamıştım.  Haftada ikişer bölüm hiç çekilmiyor diye son 2 hafta biriktirip topluca izledim ve muradıma erdim!!!

Konusundan biraz bahsedeceğim ancak bundan sonrası spoiler bilesiniz. Çünkü bu olaylar ilk bölümle değil ilk 3 bölümle sınırlı.Yani dizinin başlangıcı biraz yavaş başladı. Uyarımı da yaptıktan sonra konuya geçebilirim.

Soo-Hyun, kocasının da bulunduğu bir canlı yayın sırasında kızının kaçırıldığını öğrenir. Birkaç gün sonra da deniz kıyısında kızının cansız bedenini bulurlar. Son olarak kızını bulma ümidini de kaybedip, tüm yaşanan koşuşturmacanın hiçbir işe yaramaması sonucunda yaşadığı hüsran yüzünden Soo-Hyun yaşam amacını yitirir ve kendini denize atarak intihar eder. Ancak birden kızının ölümünün gerçekleştiği günden 14 gün geriye giderek tekrar yaşama döner. Bir süre her şeyin rüya olduğunu sanarak hareket eder, ancak her günün aynı şekilde ilerlediğini görünce  kızının tekrar kaçırılacağı, hatta öldürüleceğini düşünerek katilin kimliğini bulmaya çalışır. Bu uğraşı sırasında yalnız değildir. 14 gün öncesine döndüğünde onu kurtaran adam da onunla beraber 14 gün öncesine dönmüştür. Bakalım bu ikili katil onları bulmadan kadının kızını kurtarmayı başaracak mıdır?

İkilimizin neden geçmişi tekrar yaşadıklarını, bağlantıları, ölümleri araştırırken ağzınız açık izleyeceksiniz. Senaristler güzel bir konu yakalamış ve harika işlemiş! Ben birçok tahminde bulundum ancak katili bir türlü bulamadım. Sanırım bu yüzden bu diziyi bu kadar çok sevdim. Ekstra olarak ilk bölümdeki animasyon mükemmeldi! Ahh!!


NICE GUY/THE INNOCENT MAN (2012) 

Giz'in önerilerinden biriydi bu dizi. Başlarda ana karakterin fazla baby face olmasından dolayı rolüne yakıştıramasam da çabuk adapte oldum. Dizi 20 bölüm. Biraz fazla uzatılmış. Bu yüzden belli bi yerden sonra bitse de gitsek şeklinde izliyorsunuz. Sonunu deli gibi merak ettiğimden araya başka dizi sokmadan hemen bitirdim. Ha bu arada soldaki hatun çok güzel yaw! :3

Gang Ma Ru, sevdiği kadının cinayet işlemesi üzerine suçu üstüne alır ve onun yerine hapise girer. Bu olay yaşanmadan önce ise hayatının tek amacı doktor olup kardeşi gibi hasta kişilere yardım etmek olan bir tıp öğrencisidir. Ancak şimdi tüm okul hayatı sona erer. Hapishaneden çıktıktan bir süre sonra sevdiği kadının zengin bir iş adamıyla evlenmiş olduğunu öğrenir ve intikam çanları çalmaya başlar. Eun Gi bu iş adamının kızıdır. İlk görüşte Ma Ru'ya aşık olur! Sonrasının nasıl şekilleneceğini söylemiyorum artık. Bir sonu kaldı zaten! xD



THE SURPLUS PRINCESS (2014) 

Konusu tipik deniz kızı hikayesiydi. Öyle olacağını düşünerek başlamıştım zaten. Genelde saf ana karakterleri sevmem ama rolün yakışmasından dolayı mı yoksa ana karakteri oynayan kızı beğendiğimden mi emin değilim, severek izlediğim bir drama oldu. Boş zamanda bakılabilecek çerezliklerden işte :3

Ha Ni, tek hayali insan olmak isteyen bir deniz kızıdır. Eğer insan olabilirse yakışıklı ve ünlü aşçı Si Gyeong ile sevgili olacaklarına inancı tamdır. Yine bir gün gizli gizli Si Gyeong'u takip ederken onun kazayla başını vurup denize düştüğünü görür ve kurtarmak için yanına yüzer. Ancak dayanamayıp fırsattan istifade adamı öper (Evet, adam orada boğuluyor!!) Adam ise yardımcısı onu denizden çıkarmadan önce hayal meyal birinin onu öptüğünü fark eder.

Bu olaydan sonra insan olma iksiri içen Ha Ni'nin şimdi karşısında tek engel kalmıştır. Birinin onun gerçek aşkı olması gerekmektedir. Yoksa baloncuk olup gökyüzüne karışacaktır.




AD GENIUS LEE YAE BAEK

Reklam sektörü hakkında güzel başlayan, ama benim için bir türlü sonlanmayan bir drama daha...
Korelilerin aşk üçgeninin bokunu çıkarmasına sinir oluyorum!

Tae Baek, reklamcılık sektöründe çalışmak isteyen, ama üniversite terk olduğu için tabela yapan bir dükkanda çalışan yetenekli bi gençtir. Üniversite için yurtdışına giden sevgilisinden yıllarca haber alamadıktan sonra onu Kore'de reklam sektöründe öncü bir şirkette çalışırken görünce sinirlenir. Ancak kadının müdürü tarafından azarlandığını görünce dayanamaz onun yapması gereken bir iş taslağını kendisi yapar. Müdür de iş taslağını kendi yapmış gibi göstererek çok ünlü bir otomobil reklamı olarak sunar. Tae Baek intikam almaya çalışacaktır xD
FATED TO LOVE YOU

Evlilik anlaşmasını konu alan bir drama. Ana karakterlerin ikisi de harika rol yapıyor olmasına rağmen, yine fazla uzatıldığını düşündüğüm için dayanamadım bıraktım ^^

Kim Mi Yeong, post-it girl olarak adlandırılan sakar ve oldukça başarısız bir kızdır. İşyerinde düzenlenen lüks bir otele 2 kişilik bilet çekilişi ona çıkınca iş arkadaşı ve aynı zamanda hoşlandığı adamı davet eder ve ondan olumlu yanıt alır(Burada tam detay veremiyorum bknz. spoiler olmasın) Ancak heyecanla beklediği tatil hiç de sandığı gibi gitmeyecektir.

İşin içine yığınla yanlış anlaşılma giriyor. Yanlış oda, yanlış adam ve yanlış yatak gibi... :3







SHE'S SO LOVABLE

Hem Bi Rain'in hem de (Infinite) L'in oynadığı dizi!! Başlayacağı zaman ne kadar heyecanlıydım oysa!

Bu dizi için demek istediğim çok şey var! Öncelikle fanları ne düşünür umurumda değil ancak sevdiğim bir diziyi yetersiz biri yüzünden izleyemiyorsam ben ona söverim arkadaş!

Bu bahsettiğim kişide Krystal'den başkası değil. Ne vasıfsız oyuncuları izledim sırf role uyuyor diye rahatsız olmadım, ama Krystal çok ayrı bir boyutta. Birincisi bana gram duygu ulaştıramıyor. İkincisi bu hatun cidden makyajsız(makyaj yokmuş gibi makyajlı diyelim biz ona) çok kötü. Ergen gibi çığlık atıp çirkiiiiiin demek istemiyorum ama gerçekten bu rol için o kadar yanlış bir seçimdi ki diziyi yarım bırakmak zorunda kaldım. O kadar popüler olup da rol yapabilecek adam varken neden Krystal? Daha önce başka dizide yan rolde izlediğimde sırıtmıyordu. Neden? Çünkü role uygundu. Sen kalk depresif, hüzünlü bir role üstelik ana role sürekli kötülük yapacakmış gibi bakan eblek suratlı Krystal'i koy. Sürekli ulan bi çirkeflik yapacak ya da bayılacak heralde şimdi diye düşünmekten diziye konsantre olamadım! Öyle de rezil bi dramaydı işte...(Abi ben bu diziye başlayana kadar bu kızdan nefret etmiyordum ya :(( Kendinden soğuttu yeminle! Sinirlendim bak! Bu diziye tanıtım yok!)


THE SUSPICIOUS HOUSEKEEPER

Bu diziye başlama sebebim tamamen tesadüf. Ana karakteri oynayan Choe Ji U 'nun güzel rol yaptığını düşündüğüm bir dramasını izlerken başka hangi dizilerde oynadığını araştırınca karşıma bu dizi çıktı, ben de göz atayım dedim. Çok ilginç bir konusu vardı. Hoşuma gitti, ancak ağır drama girince işin içine bırakmak durumunda kaldım. Zaten gördüğünüz üzere tamamladığım dizi çok nadirdir.

Karısını kaybedince 4 çocuğuyla kalan Sang Cheol, hizmetçi/bakıcı aramaya başlar. İlanı gören Bok Nyeo başvurur ve kabul edilir. İşini mükemmel yapan, ancak aileyle sohbet etmeyen ve hiçbir şekilde gülümsemeyen bu kadın yavaş yavaş aileyi bir arada tutan tek parça olacaktır.



CUNNING SINGLE LADY

Eveeet! Haftalık izleyip bitirdiğim bir dizi var karşınızda! İki ana karakteri de oynayan kişileri ne kadar sevdiğimi anlatamam heralde. Son yıllarda çıkmış olan tüm dizileri/filmlerini izledim. O derece sevdiğimden olsa gerek, konu da güzel olunca yeme de yanında yat tadında bi diziydi. :) Komedi/ Romantik. Öneririm!


Karısına aşık bir adam olan Jeong U, bunca zaman onu destekleyen karısının bir türlü çare bulamadıkları işsizlik ve fakirlikle baş edememesi sonucu ondan ayrılınca bunalıma girer ve intihar etmeye kalkar. Ancak tam o anda beklenmedik bir şey olur ve bir yardım eli uzatılır. Aradan yıllar geçer ve bu yardım eli uzatan adamın şirketinde çok zengin bir CEO olacaktır, bunu fark eden eski karısı Na Ae Ra sık sık karşısına çıkacak, onu geri almak isteyecektir.

Yazarken çok ciddi oldu ama cidden çok komik bir dramaydı :3




DAHA ESKİ İZLEDİKLERİM(Öneri)



  • Ghost             
  • I Need Romance 3        
  • Man From The Stars
ŞU SIRALAR HAFTALIK TAKİP ETTİKLERİM(Şimdilik güzel gidiyor :P) 


  • Birth of a Beauty
  • Pride and Prejudice 
  • Pinocchio

Buraya eklemediğim, genelde her yeni başlayan serinin ilk bölümüne bakıp beğenmediğim için bıraktığım çok drama var. Buna rağmen gözden kaçırmış olabileceğim için önerilerinize açığım arkadaşlar :3



Categories:

4 yorum :

  1. aaaa izlediğim diziler var <3
    Ad Genius Lee Tae Baek'i başroldeki tipler yüzünden hiç sevmedim. Yalnız ikinci plandaki o zengin reklamcı adam süperdi ya, onunla evlensene diye diye bir hal oldum :)

    Bi Rain'in dizisini de izlemek isteyip başrol kıza gıcık olup başlamamıştım, demek ki izlesem daha bir gıcık olacaktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ad Genius'daki adamı 49 days'te izlemiştim ve orada da çok severdim :3 Bi Rain'in dizisi de gözüme görünmesin bir daha of xD Daha güzel dramalar var nasıl olsa *-*

      Sil
  2. 14 Days konusu yüzünden listemde.
    Nıce guy çok güzel bulduğum diziler arasında . Şu anda Fox Günahkar adıyla çevirmiş yayınlıyor.
    Rain bence büyük bir hata yapmış bu dizide oynayarak hiç gerek yokmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 Days çok güzeldi ya :3 Kesinlikle izlemelisin. Fox'un Kore dizilerini yeniden uyarladığını duymuştum. Umarım batırmamışlardır. Yoksa yeniden uyarlamalara karşı değilim :D

      Sil