This is an example of a HTML caption with a link .

17 Aralık 2014 Çarşamba

Bugün sizlere çok ilginç bir kitap tanıtımıyla geldim arkadaşlar :3 Elime geçtiği günden beri birçok aksilik yaşamış olsam da sonunda okudum! Ne zamandır bu kitabın tanıtımının geleceğini söylüyordum, daha baştan diyorum ki bu türü sevenler bu kitabı kesinlikle kaçırmaz!

TUHAF ŞEYLER OLUYOR!

Lovecraft ortaokulunda dolaplardan sıçanlar fırlıyor. Öğrenciler kayboluyor. Okul kütüphanesi labirent gibi ve her an karşınıza gizli bir geçit çıkabilir. Fen Bilimleri öğretmeni çok ama çok garip davranıyor. Robert Arthur, ortaokulun değişik olacağını tahmin ediyordu ama bütün bu olanlar saçmalık!



Beklenmedik bazı yeni dostlukların yardımıyla Robert, Lovecraft ortaokulunda göze görünenden çok daha fazla şeyler olduğunu keşfediyor. Çok geç olmadan okulun sırlarını ortaya çıkarabilecek mi acaba?
Arka kapak

Hikaye arka kapakta da yazdığı gibi Lovecraft ortaokulunda geçiyor. Lovecraft ismi size de tanıdık geldi değil mi? Bu ismi almasına sebep olan kişi, hikayelerinde bilim kurgu ve korkuyu harmanlayan yazar H. P. Lovecraft'dan başkası değil tabii ki. Yazarın okula bu ismi vermesinin ne kadar doğru olduğunu hikayeyi okuduğunuzda göreceksiniz. Bir çocuk kitabı olmasına rağmen, hikaye hem karanlık hem de ürkütücü. Şekil değiştirenlerden tutun, dev yaratıklara, fobilerinizi arttıracak tüm haşerelerden, kötü bilim adamlara kadar her şey bu serideydi. Bana biraz da Neil Gaiman'ın çocuk romanlarını anımsattı. Karakterlerden ziyade hikayede aynı gotik havayı soluyorsunuz.

Karakterler demişken, yazarın hikayeyi kısa tutmasına ne neden olmuş bilinmez ama, bu kadar kısa olunca ana karakter Robert dışında merak ettiğim diğer karakterleri pek tanıyamadık. Kitaba verdiğim tek eksi puan bu oluyor. Umarım serinin diğer 3 kitabında diğer karakterlerin geçmişlerine de değinilir. Hazır elimdeyken 2. kitabı da okuyup göreceğim :3






Gelelim bu serinin en güzel özelliğine! O şahane kapakları gördünüz mü? Aşağıda tam geçiş anını fotoğraflamaya çalıştım ancak başarılı olamadım. Bu yüzden ek olarak yukarıya kitapların geçiş giflerini ekledim. Kitapların kapakları aynen yukarıdakiler gibi hareketli. Mesela ilk kitapta Profesör Gargoyle'ın insan ve gerçek formunu kitap kapağından görebiliyoruz! Bu bir kitapta şimdiye kadar gördüğüm en ilginç şeydi. Çok güzel görünüyor! Kitabın içerisindeki çizimler ise göz doldurucu! Her karesine tek tek özenilmiş. Sevgili abm yayınevi ise sayfa kalitesinden ödün vermemiş. Ciltli güzel bir görüntüsü var. Kitabın her yanını saatlerce övebilirim, ancak ne demek istediğimi anladığınızı varsayıyorum :3


Bu arada dip not eklemek istiyorum. Eğer bu hikaye ortaokulda değil de lisede geçseydi ya da YA türünde bir kitap olsaydı, Ritmatist gibi tadına doyulmazdı. Bazen güzel hikayeleri hep çocuk kitaplarına saklıyorlar!!! :3

Kitap hakkında daha fazla bilgi ve alıntılar için kitabın Facebook sayfasına göz atmayı unutmayın. Kitabın sitesine de göz atmayı unutmayın derim. Ben kitabın adını ilk gördüğümde bu site ile karşılaşmış, gelecek olan kitabın gelişini daha çok bekler olmuştum.
Categories:

4 yorum :

  1. Merak ettiğim bi seri aslında bana da gelecekti ama kargoda kayboldu ya da gelemedi artık bilmiyorum. :D Özellikle kapağının değişme özelliği çok iyi bence. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir şanssızlık o :( Çok eğlenceli bir kitaptı, şimdi ikimizde okumuş olacaktık *-*

      Sil
  2. Ben de çok sevdim bu seriyi :3 Fakat azıcık daha uzatılabilirdi kitaplar! Yani hiç sıkılmadan okunurdu. Bahsettiği şeyleri (iblisleri, Tillinghast Evi'ni) daha çok açabilirdi, bu yüzden ben de 1 puan düşmüştüm ilkinden. Fakat 2. Daha hoşuma gitti +.+ süprizler filan çok güzel oldu! Ama bazı karekterlerin hala geçmişine değinmedi yazar bahsettiğin üzere. Ama ben yine de çok sevdiiiiimmmmm!!!! İkinciyi bence daha çok seversin <3 ve kapaklar :3 hayatımda gördüğüm en yaratıcı kapaklardandı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen böyle diyince 2.yi daha çok merak ettim şimdi :3 Bakıcam bakıcam! Okunacak çok kitabım var ve aklım hep ona gidiyor :3 Yazarın elinde harika bir kurgu var ama detaylandırmak yerine kısıtlı bi alanı anlatmayı seçmiş dediğin gibi! Ve yarattığı evren kesinlikle mükemmel <3

      Sil