This is an example of a HTML caption with a link .

15 Ocak 2015 Perşembe


...EN TEMİZ RUHLARIN BİLE İÇİNDE BİR PARÇA KARANLIK VARDIR.

Kördüğüm
Unravel (Unravel #1)
Calia Read
Yabancı
Yeni Yetişkin, Romantik
5 (5 üzerinden)
Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım. Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi. Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı. Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım…

Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… Bana inanıyor musun?
Yo millet! :3 Bu sefer Kitap Oburları olarak blog turunu gerçekleştirdiğimiz Kördüğüm ile sizlerle beraberiz. Bu turda kapağı gibi bizi derinden yakalayan bu güzeli sizler için yorumluyoruz. Bu arada son zamanlarda Yabancı Yayınları'ndan çıkan kitapları fark ettiniz mi? Hepsi bomba gibi! Çıkacak olanlardan heyecanla beklediğim bi tane var ki, gözlerim yollardaaaaa! Neyse sizleri daha fazla bekletmeyelim. Bu turda harika alıntılarla geldim, ama önce kitap yorumu :3

Naomi, hayatının en inanılmaz yazını yaşadı. Aşık oldu, tehlikeli sırlar keşfetti ve bir akıl hastanesine kapatıldı. Bir anda hayatı tepetaklak oldu ya da olduğunu sandık. Önce yakın arkadaşı Lana'ya üzüldük, ardından çocukluk aşkı Lachlan ile zor zamanlarında yanından ayrılmayan Max'in arasında kaldık, en sonunda ise deli damgası yemesinin sebeplerini öğrenmek için çıldırdık. Ama Naomi deli olmadığına emin! Peki ya gerçekten öyle mi?

Dayanamıyorum, DAYANAMIYORUM! Size spoiler vermeden nasıl bu kitabı anlatacağım hiç bilemiyorum! Fırsatçı'dan sonra beni kendine bu kadar hayran bırakan karanlık bir aşk hikayesi gelmez diyordum ki daha da beteri geldi sevgili okuyucular. Yok böyle bir kitap! Sinirimden, üzüntümden hikayeye konsantre olamayıp bi de kitabın sonunda şoklardan şoklara girdim ya, daha ne diyeyim! Bazen bu kitap umarım hak ettiği ilgiyi görmez de bana kalır diyorum :3 O derece sarıp sarmalamak istiyorum kendisini. Yazarın da bundan sonra sıkı takipçilerindenim. Ahh o beyinden kim bilir ne güzel hikayeler çıkar! Eğer olur da okumaya karar verirseniz sizi sırlarla dolu, dokunaklı bir hikaye bekliyor! Lütfen o sırrı öğrenmeden kitabı kapamayın! 

Dip not: Kitabı nasıl bi panikle okuduysam artık, birçok yerde beni aydınlatan sevgili Giz'e buradan öpçükler! Kitabın kapağını yaladım ohoohohoh1!!!!


ALINTILAR

Gözümü kaparsam, karşımdaki sadece yaşının verdiği saflıkla ukalaca gülümseyen bir çocuk. İnce yapılı. Kalbimi çalan en iyi arkadaşım. Ama gözlerimi açtığımda o görüntü kayboluyor ve önümde koca bir adam duruyor. Ukalalığı tecrübe karşısında buharlaşıp gitmiş. Vücudu dolgunlaşmış. Ve artık sadece kalbimin değil, ruhumun da sahibi.
Cılız dal rüzgârda sallanıyor ama damla olduğu yerde kalıyor. Eğer bir buz saçağı dayanabiliyorsa, belki ben de bir parça kalmış sağlam aklıma tutunabilirim.

Gözleri gözlerime kenetleniyor ve beni dudaklarımdan sertçe öpüyor. Hemen kendime geliyorum. İyi bir öpücük de böyle etki yapmalı zaten. Dudaklarınız birleştiği anda size hitap etmeli.
Düşünmezsiniz.
Tepki vermezsiniz.
Hissedersiniz
Huzurlu bir an istiyorum, sadece… var olmak için.
Hatıralar yok.
Sözler yok.
Acı yok.
Sessizlik.
Gerçek ise şuydu ki sahip olduğumu sandığım güç aslında hiçbir zaman benim olmamıştı. Güç kaderindi. Hep yanımdaydı, beni bana uygun gördüğü yoldan yürütüyordu.
Siz daha farkına bile varmadan kalbinizi açma gücüne sahip biri sizi korkutmalıdır.
Aramızdaki elektrik. Seni her gördüğümde daha da güçlenen bir şey. Beni senin tüm dikkatini çekmek isteğimden alıp senin evreninin merkezi olma isteğine götürüyor
Max’in bende uyandırmasını beklediğim tek şey şehvetti. Bu doğal bir duyguydu. Kimyasal bir tepki. Ama bundan daha ileri gitmeme neden oluyordu. Artık onun zihnini tanımak istiyordum. Gerçek Max’i. Her şeyi bilmek istiyordum. Bu kötüydü.

Gözlerini kapalı tut. Göremediğin sürece orada değildir, 

On yaşındayken, Lachlan Halstead’e kalbimi kendi ellerimle isteyerek verdiğimi fark edemeyecek kadar gençtim.


Kitap Oburları sayfamızdaki çekiliş devam ediyor arkadaşlar. Gözünüz sayfada olsun :3

13 Ocak thcodex.blogspot.com | Kitap Yorumu - Ön Okuma
14 Ocak raflarinarasindan.blogspot.com | Kitap Yorumu
15 Ocak mirielenda.blogspot.com | Kitap Yorumu - Alıntılar
16 Ocak segesegese.blogspot.com | Kitap Yorumu - Bunları Biliyor Musunuz?
17 Ocak kutsalyorumcu.blogspot.com | Kitap Yorumu - Yazar Tanıtımı
18 Ocak sohbetedecekkimseyok.blogspot.com | Kitap Yorumu

5 yorum :

  1. Ay bir çırpıda okudum yazını.Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ama tek bir soru ; kötü mü bitiyor ?? :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorumlardan sonra kesinlikle okuyacağım :))

    YanıtlaSil
  4. Kucuk bi sorum var. Konuyla ilgili degil ama 😞
    Okuokudan kitap siparisi edicem kargo ucreti 5tl mi yoksa yol mesafesine mi bagli ??

    YanıtlaSil