This is an example of a HTML caption with a link .

21 Ekim 2015 Çarşamba










HER ŞEY BİR YALANSA AŞK SÖZ KONUSU OLABİLİR Mİ?

Karanlık Yalanlar
Black Lies
Alessandra Torre
Yabancı
Erotik, Romantik
4,5 (5 üzerinden)
Brant:
Yirminci yaş gününde bir teknoloji milyarderi oldu. Benimle üç yıldır beraber. Dört kere evlenme teklif etti. Dört kere reddedildi.

Lee:
Ev hanımlarıyla aşna fişne yapmadığı zamanlarda çim biçiyor. Elleri ve vücudunun diğer parçaları son derece yetenekli. Bilse de bilmese de, iki yıldır benim tarafımdan takip ediliyor.

Durmayın. Yargılayın beni. Benim aşkımın nelere yol açtığı hakkında en ufak bir fikriniz bile yok. Daha önce bu hikâyeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana… duymadınız. 

Yeni bir blog tur! Yeeey! Upuzun bir aradan sonra Yabancı Yayınları'ndan 1 ay önce çıkan Karanlık Yalanlar adlı kitaptan bahsedeceğim bugün sizlere. Kitap bir seri değil. Kapağının vaad ettiği gibi normal bir erotik kitap hiç değil. Başta benim gibi böyle düşündüyseniz, tam şu noktada bunu aklınızdan çıkarın. Çünkü her şeyden öte yazarın da istediği gibi bu kitap sizi inanılmaz şaşırtacak ;)

Sanırım ilk defa bir yazımda hikayeden pek bahsetmeyeceğim. Çünkü bu kitap (örneğini verirsem bile spoiler olabilecek diğer türdeşleri gibi) kesinlikle spoiler olmadan okunmayı hak ediyor. Yani bugün sadece kitabın bana neler hissettirdiğinden bahsetmek istiyorum.

Ben erotik romanlara nötr bir insanım. Okusam da olur okumasam da. Hatta bana önerilmediyse, elimde yoksa okumam bile.  Bir de ana karakterin iki kişi arasında kalıp, ikisini de eşit sevdiğini iddia etmesine inanılmaz sinir olurum. Yazar bana düzgün gerekçelerle gelmezse kitabı yarım bırakabilirim. İşteee şimdi asıl kısma geliyoruz. Bu kitaptan ne erotiği ne de bahsettiğim türden bir karakteri çıkartabilirsiniz. İmkanı yok! Kitap resmen bununla güzel! Hatta mükemmel! Ne saçmalıyor bu kız diyorsanız zaten okumanız lazım. Anlatmamın imkanı yok. Çünkü ufacık bir kısmından bahsedersem spoiler yersiniz ;) Ve bakınız ki ben spoiler vermekten hiç hoşlanmam.

O yüzden bu yorumu, kitabı yaklaşık olarak yarım saat önce bitirmemin şerefine iç dökümü olarak kullanacağım ve sizi biraz daha merak ettireceğim.

Tüm hikaye bir sırrın üzerine yazılmış ve ben bu sırrı tahmin edemedim! Edemediğim için de öğrendiğimde şoka girdim. Hatta beynim tüm işlevselliğini yitirdiği için bir sonraki şoka hiç hazır değildim. İkinci sırrı öğrendiğimde kitabı yercesine okumaya devam ettim. Çünkü her şey o kadar hızlı açıklandı ki çözüme nasıl kavuşacaklarını, ana karakterlerin (hepsinin) akıbetinin ne olacağını öğrenmeden duramazdım. Şu anda açlıktan ölüyorum. Çünkü dedim ya kitabı bitirmeliydim, buraya içimi dökmeliydim. Yoksa rahat edemezdim.

Bir de şunu eklemek istiyorum. Bu kitap bana önerilirken Tarryn kitapları gibi dendi. Pek katılmıyorum. Yazar Tarryn kadar zeki, ters köşe yapma konusunda mükemmel ama kesinlikle onun kadar karanlık, kaotik ve acımasız değil. Tarryn benim bebeğim! Ama Alessandra da bundan sonra radarıma takılmış durumda. Hala "Vay be! Ne okudum ben böyle" diyorum. Gizemli, romantik kitap severlere öneriyorum!

Gelelim bu turda bana düşen göreve :) 

BUNLARI BİLİYOR MUSUNUZ?

Yazar yazmaya Stephen King'in ülkemizde de Altın Yayınları'ndan çıkan Yazma Sanatı adlı kitabı sayesinde başlamış. Yazarlığa başlamadan önce yönetici asistanlığı yapıyormuş.

28 yaşında ve 7 yıldır evli.

Kitaplarında genelde kadınları değil erkekleri tasvir edermiş, çünkü erotika okuyucularının %95'i kadınmış. Bu yüzden erkek karakterleri olabildiğince kusursuz yazmaya çalışıyormuş.

Karanlık Yalanlar kitabındaki aldatma teması, kitabın satışlarını olumsuz etkilemiş. (Halbuki bi de içeriği bilseler :D)

Brant karakterini yaratırken Ironman/Robert Downey Jr'ı baz almış (Nasıl ya? Ne alaka! :D)

İlk kitabını yazıp kendi çabasıyla Amazon'da yayınladığında satılan ilk 4 kitabı kocasının telkiniyle yakınları satın almış.

İlk kitabının kapağında kendi fotoğrafını kullanmış ve Amazon bu kapağı yasaklamış. (ÇIPLAKLIK İÇERİR AHAHA) (http://files.tuebl.ca/cover/144171.png)


19 Ekim : http://sssuigenerisss.blogspot.com Kitap Yorumu / Ön Okuma
20 Ekim : http://raflarinarasindan.blogspot.com Kitap Yorumu / Yazar Tanıtımı
21 Ekim: http://mirielenda.blogspot.com.tr Kitap Yorumu / Bunları Biliyor musunuz?
22 Ekim: http://thcodex.blogspot.com Kitap Yorumu

0 yorum :

Yorum Gönder