This is an example of a HTML caption with a link .

6 Şubat 2016 Cumartesi



Cadı Avcısı
The Witch Hunter (The Witch Hunter #1)
Virginia Boecker
Yabancı
Fantastik, Genç-Yetişkin
(5 üzerinden)
Tenime dağlanarak işlenmiş mühür. 
XIII
Beni koruyan ve ne olduğumu gösteren mühür. 
Ben On Üçüncü Yazıt'ın bir uygulayıcısıydım. 
Bir cadı avcısı. Korkulması gereken kişi bendim.
En büyük düşmanınız dövüştüğünüz şey değil, korktuğunuz şeydir.


Herkese merhaba :) Bugün Yabancı Yayınları'ndan çıkmış olan The Witch Hunter serisinin yine aynı adı taşıyan ilk kitabı Cadı Avcısı'ndan bahsedeceğim :) Ama bahsetmeden önce ciltli kitapların geldiğin son durumu görmek istiyorsanız, kitapçılarda görmediyseniz bile IG veya FB adresimizdeki sizler için paylaşılan kitap fotoğraflarına göz atmanızı tavsiye ederim :3 Hatırlarsanız daha bundan 2 sene önce her yazımda ciltli kitap diye ağlaşıyordum. Şimdi ise yurtdışındaki standarta ulaşan yayınevlerimiz var :3 Ciltli kitap <3 <3 Tamam daha fazla uzatmayayım, hemen konuya geri dönüyorum.

Elizabeth, veba salgınında ailesini kaybettikten sonra tanıştığı ve yanında kalan tek kişi olan Caleb'tan ayrılmamak için onunla beraber Cadı avcısı sınavlarına katılıp krallığın en yetenekli askerlerinden biri olur. Cadı avcılarının tek bir görevi vardır: Büyüyle ilgili her şeyi yok etmek. Krallıkta büyü kullanımı yasaktır. Buna karşı gelenler idam/yakılma cezasına çarptırılmaktadır.

Elizabeth, bir gün büyü kullanımını engellemek için gittiği bir evde görev sırasında büyük bir sorunla karşılaşır ve büyü kullanmakla suçlanarak idam cezasına çarptırılır. Tüm bu zamana kadar ona öğretilen, inandığı değerler bir bir değişmeye başlayacaktır.

Evveeeeet! Uzun zamandır fantastik kitaplar arasında cadılığı ele alan bir kitap okumamıştım sanırım. Bu tür kitapları okurken eğleniyorum. Hele bir de orta çağda geçiyorsa demeyin keyfime. Kitabın genel olarak atmosferi, kurgusu güzeldi. Beğenmediğim tek bi yer vardı, o da Elizabeth'in tam bi bitch oluşu! Kitaptaki erkek sineklere bile aşık olacak diye çok korktuğum doğrudur. Bu yüzden 1 puan kırdım zaten :D Muhtemelen siz de takılırsanız bir buna takılırmışsınız gibi geliyor :) Yoksa kitap bir YA olarak gayet keyifliydi.

Ayrıca not olarak şunu eklemek istiyorum. Bu Onur'un ilk kitap çevirisiydi. Kitabı daha okumadan onun yüzünden her şeyi biliyordum ahahah :D Kendisi şu an askerde ve bu yüzden blog turunu yaptığımızı göremiyor, ama eminim çok mutlu olurdu :3 Aynı zamanda bunca zamandır keyifle yaptığım Bunları Biliyor Musunuz? kısmını benimle araştıran Onur olduğu için artık bende göremeyeceksiniz *crycry* Onun yerine bu turumuzda becerikli arkadaşım Gizem'in hazırladığı kitap tanıtım videosunu paylaşıyorum. Bir sonraki blog tura kadar çaw :3

http://sssuigenerisss.blogspot.com/ Kitap Yorumu  | Ön Okuma
http://raflarinarasindan.blogspot.com/ Kitap Yorumu | Yazar Tanıtımı
http://segesegese.blogspot.com/ Kitap Yorumu  | Kitap Kapakları
http://pinucciasbooks.blogspot.com.tr/ Kitap Yorumu  | Alıntılar
http://thcodex.blogspot.com/ Bunları Biliyor Musunuz?



Tenime dağlanarak işlenmiş mühür. XIIIBeni koruyan ve ne olduğumu gösteren mühür. Ben On Üçüncü Yazıt'ın bir uygulayıcısıyım. Bir cadı avcısı. Korkulması gereken kişi benim.#CadıAvcısı | Virginia Boecker

24 yorum :

  1. Merhaba
    Bu kitabın Sinemada çıkan son cadı avcısı ile bir bağlantısı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır :D Kesinlikle alakası yok.

      Sil
  2. Merhaba ikinci kitabı çıktımı?Çıktıysa ne zaman türkiyede satışa sunulur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz 2. kitabı yurt dışında çıkmadı. Haziran ayında çıkacakmış. Ülkemizde de çok gecikmez :)

      Sil
  3. Merhaba ikinci kitabı çıktımı?Çıktıysa ne zaman türkiyede satışa sunulur?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Kitap ne zaman çıkar uzun zamandır bekliyorum da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonbaharda haberleri gelir yayınevinden :)

      Sil
  6. Kitap, 40 yaşlarında bir yazarın yazabileceğinden çok daha ergence ve boktan bittiğini tek düşünen ben miyim? Kitap sardı, hoş-tu-, son sayfasına kadar her şey ehti. YA AMA JDKSHSHX LANET OLSUN! Blackwell mal mı yanına sadece bir cadı avcısı ve iki gardiyan alıyor. Yine mal mı bunlarla barışıyor? Mal mı bunlar böyle her şeyi normal karşıladılar?! Yazar neden en son cümlenin yanına bir virgül koyup, "Ya da ben öyle sanıyordum." Eklemedi! Öylece durup, "Aaa mutlu son, ne güzel." Mi diyecektik? Sinir bozucuydu. Betimleme açısından hiçbir çevrilmeye değecek kadar iyi olan kitabın böyle yoksun olduğunu görmedim. Hep aynı kelimeler tekrarlandı. 15 yaşındaki bir gencin yazabileceği türdendi ancak hiçkimse bu kadar hayal kırıklığı bitirmezdi. En azından Virginia teyzenin ikinci kitapta hepsinin bir yanılsama olduğunu yazması gerekiyor. Yoksa... ne yazık ki tam bir vakit kaybı olurdu. Çünkü kitap kimseye bir şey katacak kadar iyi değildi, vakit geçirmek içindi.

    YanıtlaSil
  7. kitabi temin bitirdim 2. kitap nezaman cikiyo bu kitabin devami gemir

    YanıtlaSil
  8. Kitap oldukça muhteşemdi. İster betimlemeleriyle ister sonuyla... Bu tarz kitapların kurgu bütünlüğünü bir arada tutmak çok zor. Bunun yerine biraz ortaya bir emek sarf edilerek eser konulmuş ve buna göre değerlendirmek daha cazip olur :) Kısa ve net kitap yorumun içinde Voovoo Baby 'in ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  9. Hush hush serisini mi almaliyim yoksa cadi avcisini mi arkadaslar

    YanıtlaSil
  10. ikiside mükemmel ama benim ilk tercihim hush hush olur♥

    YanıtlaSil
  11. Kitap gayet akıcıydı hiç araliksiz okumak istedim. Ama kitabın sonu benimde içime sinmedi diyebilirim.
    Bize birşeylee katması için değilde kafa dağıtmak vakit doldurmak için okunabilir sürükleyici bir kitap

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Hayır. Henüz böyle bir bilgi yok ve çok da ümitlenmeyin derim. Genelde bu tarz YA romanların filmi yapılacaksa en başından duyuruluyor ya da serinin bitmesiyle duyuruluyor. Şimdiye kadar duyurulmadıysa film yapılma şansı çok az :/

      Sil
  13. 2.kitab son muydu? 3.kitapta çıkıcak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet seri 2 kitaplık. Devamının gelmeyeceğini düşünüyorum :)

      Sil
  14. Filmi gelir mi sizce. Ya öfff kitap bitmemeliydi. Efsane seriler hep 4 5 kitaplık oluyor. Harry Potter 7 mesela. Keşke 3. Kitap gelse. Konusu önemli değil. John ve Elizabeth olsun yeter��

    YanıtlaSil
  15. Benim gördüğüm kadarıyla iki kitap daha var birisi the healer ve diğeri de the chase,bu kitaplarda cadı avcısının serisinde gözüküyor ama tam emin değilim beni aydınlatır mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Healer 0,5 Yani 1. kitabın öncesini anlatıyor.
      The Chase 1,5 Yani 1. ile 2. kitap arasını anlatıyor.

      Genelde bu novellalar ya da buçuklar en fazla 50 sayfa falan oluyor. Yan karakterlerin başından geçen bir olayı anlatabiliyor. Ana hikayeyi etkilemiyorlar. Yani okumazsanız da çok şey kaybetmezsiniz. Bildiğim kadarıyla Türkçe'ye çevrilmeyecekler.

      Sil
    2. Anladım,bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.

      Sil
  16. 3. Kitap ne zaman cikar? Ve ya cikacak mi? Bilginiz varsa soylerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil