This is an example of a HTML caption with a link .

29 Şubat 2016 Pazartesi


 "HER YENİ BAŞLANGIÇ BİR BAŞKA BAŞLANGICIN SONUNDAN GELİR."

Linger
Linger: Ölüm Vahşi Bir Gecedir (A Linger Thriller, Book #1)
Edward Fallon
İndigo
Polisiye, Fantastik, Gizem
3,5 (5 üzerinden)
Onlar Kimsenin Göremediğini Görenlerdi… Her olay yerinin kendine özgü bir kokusu, bir görünümü, DNA izleri vardır. Verdiği bir his, kolay kolay silinmeyen duygusal bir tortusu olur, bakteri misali göze görünmeden havada süzülür, özümsenmeyi, denenmeyi, yorumlanmayı bekler. Ve bunu o adamla genç delikanlıdan başka kimse bilmez. Tecrübeli Dedektif Kate Messenger'ın çözmesi gereken bir sıkıntısı vardır: Anne, baba, üç çocuk ve bir köpekten oluşan altı ceset. Arkasında kimliğini ele verecek en ufak bir ipucu veya DNA kalıntısı bırakmayan bir cani. Ancak Kate, gazetelerin Acıların Evi olarak nitelendirdiği evi gecenin bir yarısı ziyaret ettiğinde olay yerinde davetsiz misafirler bulur: Neden burada olduklarına dair mantıklı bir açıklama yapamayan bir adam ve gözleri görmeyen dilsiz genç bir delikanlı…

Yeni bir blog turdan merhaba ^_^ Bugün sizlere İndigo yayınevinden çıkan 5 kitaplık A Linger Thriller serisinin ilk kitabı olan Linger: Ölüm Vahşi Bir Gecedir kitabını yorumlayacağım. Uzun zamandır polisiye bir kitabın turunu yapmamıştık. Bu yüzden bu kitabın tur önerisi geldiğinde okumak istedim. Genelde tur yazılarımda kitabın konusunu biraz özetlemeye çalışırım, ama yayınevi bizim için arka kapakta güzelce yazdığı için bu sefer o kısmı pas geçeceğim. Siz de üsteki gri bölgeden rahatça okuyabilirsiniz :D

Gelelim kitap hakkındaki yorumuma. Şu sıralar tam da polisiye/fantastik modumdayım. Yalnızca kitapta değil, dizilerde de aynı durumdayım. Mesela izombie'de güncelle yetiştim, 11/22/63 tam bi polisiye olmasa da anladınız ne demek istediğimi ;), Forever'a kaldığım yerden devam ediyorum, Lucifer güzel gidiyor, Grimm'de yine güncele yetiştim... OWGAĞD! :D Yani dizi sıkıntısındayken bu türde bir kitap çıkınca karşıma resmen atladım diyebilirim :3 Kitap bittiğinde ise düşündüğüm ilk şey biraz önce saydığım türlerdeki bir dizinin ilk bölümünü izlemişim gibi hissetmemdi. Sanki sıradan bir cinayeti, karakter tanıtımını ve arkaplanda daha büyük bir hikayenin olacağının sinyallerini sunan bir hikayenin ufak bir parçasını görmüştük. Kısaca kitabın konusunu beğendim, ancak aynı durum karakterler için geçerli değil. Bana biraz yüzeysel işlenmiş, ilgi çekici bir noktaları yokmuş gibi geldi. Şimdiye kadar çok fazla polisiye okumadım. Hatta çok güzel örnekleri olduğunu bilmeme rağmen okuduklarım arasında ana karakteri kadın bir polis olan bir kitap yoktu. Bu anlamda benim için bir ilk olmasına rağmen biraz önce saydığım sebepten dolayı unutulmazlardan olmayacak ne yazık ki. Ama okurken keyifli vakit geçirmek için şans verebilirsiniz :3 

Bunun dışında ne yazık ki üzülerek belirtmek istiyorum ki yazım yanlışı, imla sorunları dolu bir kitaptı. Yayınevi bir sonraki baskıya umarım hepsini düzeltmiş olur :3 Bu turluk ne yazık ki benden bu kadar ^_^ Bir sonraki kitap yorumunda görüşmek üzere çaçaw :3

YAZAR TANITIMI

EDWARD FALLON

Kitapları gibi o da bir gizem. Onu tanıyanlar bir çok kişiliği olduğunu söylüyorlar, bir çok ruh hali, uğraşısı olduğunu ve bu uğraşıları Amerika’nın türlü köşelerinde icra ettiğini.

Kitapları birçok farklı isimle yayımlanan deneyimli gerilim yazarı Fallon'un, bu türde isim yapmış çok sayıda yazar tarafından editlenmiş LINGER serisinin, X-Files ve
Supernatural dizilerinin hayranları ve Stephen King ile Dean Koontz okurları tarafından ilgi göreceğine kesin gözüyle bakılmaktadır.

Not: Konuyla alakası olmasa da bugün için bloguma bir not düşmek istiyorum! Bugün 4 yılda bir yaşadığımız 29 Şubat . Belki sizin için bir anlamı olmayabilir, ama benim gibi 1 Mart'ta doğduysanız inanın 1 gün fazladan bekliyormuşsunuz gibi hissettiriyor :D ZAMAN KAYBEDİYORUM BEN BURADA! eheheh! Yani yarın yeni post yazmayacağım için kendime buradan bir heppi börtdey alayım diyorum <3 

DİĞER BLOGLARIN YORUMLARINI AŞAĞIDAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ!
26 Şubat: http://raflarinarasindan.blogspot.com | Ön Okuma
27 Şubat: http://segesegese.blogspot.com | Alıntılar
28 Şubat: http://pinucciasbooks.blogspot.com.tr | vlog + tag

1 yorum :

  1. Kitabı okudum fakat amazon.com dan baktığım kadarıyla 5 seri ama Türkiyede diğer serilerini bulamadım. Nereden bulabileceğimi bilen varmıdır ?

    YanıtlaSil